Zwanger (35 wk), net verhuisd, ontslag werk wegens zwangerschap en op de valreep verlaten door vriend. Ik sta er alleen voor. Woont er iemand in het noorden van het land (in de buurt van Assen), die ook in haar zwangerschap is verlaten? Groetjes, M
Hey meis, Dat is echt ontzettend vervelend voor je, gatsie, weet precies hoe je je voelt. Ik ben alleen gelaten toen ik 12wk zwanger was.. ben nu 25 wk. Heb ook nog een zoontje van 13 maanden. Woon in het noorden, maar iets lager dan jij, namelijk in Friesland.
heey, nou de grootste schrik is over en ik voel me nu wel weer happy, maar ja soms zijn er gewoon momenten dat t even niet zo leuk is. Maar goed dat zal nog wel even duren. Was 7 jaar samen met mijn ex. Ik zie hem vanwege ons zoontje nog heel vaak en dat contact verloopt wel redelijk. Er is veel gebeurt, hij had een nieuwe vriendin, ging meteen samenwonen en nu is dat uit maar ze hebben nog wel vriendschappelijk contact. Hij zegt ook nog gevoelens voor mij te hebben en denkt dat wij weer gelukkig worden samen. Ik word er gek van, hij speelt met mijn gevoel. Dus ik ben nu wat harder en afstandelijker geworden tegenover hem. Woon in Sneek.. Hoe voel jij je momenteel? Tijdens een zwangerschap alleen staan is pittig he, je kunt niets delen en het is zo speciaal en emotioneel. Doe jij je bevalling alleen? Ik heb mijn moeder erbij, zij was er ook de vorige bevalling bij, erg fijn. Red je het verder allemaal een beetje?
hoi ik ben nu voor het eerst hier op het forum. Sinds een klein weekje ben ik weer single nadat ik de relatie met mijn (inmiddels ex)vriend heb verbroken. Ik voelde mij totaal niet gesteund in de zwangerschap door hem (ben nu 10 weken zwanger) en we hadden geen 'samen'momenten meer, geheel andere prioriteiten. Ik zal alle details hier niet gaan noemen, het komt er gewoon op neer dat wij slecht communiceerden met elkaar. Daarbij heeft hij ADD en dat maakt het extra moeilijk. Anyways, hij voelt zich nu volledig slachtoffer en snapt niet waarom ik het heb uitgemaakt. Ondertussen begrijp ik niet waarom hij mij niet steunt en waarom er, na vele gesprekken, geen kwartjes bij hem zijn gevallen. We woonden samen en hij was al een half jaar werkloos, had geen uitkering geregeld dus ik draaide voor alles op. Ook nu in de zwangerschap. Kom ik thuis uit het werk, kan ik eerst boodschappen doen en koken en de was en gewoon het hele huishouden, want meneer zit de hele dag te gamen en doet weinig moeite om een baan te vinden. Is ie nog beledigd ook als ik 's avonds niet met hem de kroeg in wil omdat ik moe ben! En nu snap ik dat de ADD een rol speelt en dat sommige dingen zoals plannen en tijdsbesef moeilijker voor hem zijn, maar als ik meerdere keren zeg dat ik het niet trek... Pfff kerels! Ik voelde me zo alleen staan en raakte zo gestressed en gekwets dat ik gevoelsmatig moest kiezen tussen de baby en tussen investeren in mijn relatie. De baby gaat voor mij boven alles dus de keuze was simpel. Maar tis wel pittig want ik hou nog wel van hem en ergens hoop ik ook dat het weer goed komt en tegelijkertijd heb ik hier geen vertrouwen in. Tis alweer een lang verhaal geworden. Ik wilde maar even zeggen dat ik in het Noorden woon, in Assen om precies te zijn.
Die mannen ook,pffffffffffff. Je ziet het zo vaak, merk ik nu. Eerst -ophet moeilijkste moment- weglopen en daarna tot inkeer komen. Ja lekker makkelijk, jij hebt inmiddels het zware werk moeten opknappen. Ik probeer me erdoor heebn te slaan. Wie er bij de bevalling is weet ik nog niet. MIjn moeder heb ik helaas al jaren geleden verloren door een hersentumor, dus die kan er niet meer bijzijn ;-(. Vooralsnog is het de verloskundige en misschien iemand anders van de familie.. Laat je niet gek maken door die (ex)kerel van je. Misschien loopt het goed af, misschien is het weer een tijdelijke actie.... Dus pas svp op jezelf en je kleine..
Heftig hoor Marieki, Wel knap van je om nu die knoop door te hakken. Beter dan te wachten totdat je die kleine voelt trappen in je buik... Je verhaal is zo herkenbaar; dat niet geinteresseerd zijn, andere prioriteiten hebben en totaal niet nadenken, zorgzaam of respectvol. Ik woon ook in Assen. Mocht je een keer willen kletsen,mijn email is: marjolijnemulder@hotmail.com Sterkte(!)