Hoi Meiden, Zoals hier al uitgerekend was heb ik vandaag volgens mij mijn eisprong. Ik heb onwijze steken aan de linkerkant van mijn zij, ze doen echt onwijs veel pijn! Nu is mijn vraag, krijg je deze steken op de dag van je eisprong of ervoor of erna? Dat weet ik namelijk niet. Meestal houdt het bij mij 1 dag aan en daarna heb ik er geen last meer van. Heel soms 1,5 dag.
volgens mij is het meestal en dag voor of op de dag dat je je eisprong krijgt/hebt en niet erna. dus ik zou zeggen aan de klus meid!! succes
Hoi Neeltje, Helaas niet aan de klus want we gaan er nog niet voor...maar we hebben afgelopen donderdag en een aantal keer daarvoor wel onveilig gevreeen. Ik lees overal dat het het meest gunstig is als je 2 dagen voor je eisprong vrijt, en dat heb ik dan dus gedaan. Mijn vriend kwam niet met condooms aan en ik wil heel graag kids, dus ik dacht ik ga hem er niet aan helpen herinneren dat we veilig moeten vrijen! Ook niet helemaal eerlijk van mij, maar ja, hij heeft ook zijn verantwoordelijkheden! Toch?
idd misschien niet helemaal eerlijk van je maar je hebt ook weer gelijk in het feit dat hij ook zijn verantwoordelijkheden heeft. succes meid, over een week of twee zullen we het dan weten