jaa hierkwam het goed... precies op het moment dat ik het even opgaf en even wilde een paar maandjes pauze in wilde lassen.. en mannen zijn ook heel technisch qua inzicht.. die zien alleen maar financieen ed.. maar zolang je bewijst dat het haalbaar is..(het is ook maar hoe gek jehet zelf maakt)zet je hem denk ik al aan het denken..mijn zwangerschap gaat goed.. veel kwaaltjes maar hoort erbij en kan er nu best van genieten ondanks dat ik de halve dag kokhals als ik alleen al maar aan pindakaas denk bijv.. hahahahaha en bij vrouwen komt het denken pas later.. als je al zwanger bent.. dan denk je.. ohh doe ik hier wel goed aan... kan ik wel moeder zijn en voor zo'n kleintje zorgen..maar dat is hormonen hoor.. ook dat komt wel goed.. hopelijk lees ik hier toch snel dat je zwanger bent.. ik gun het je echt!.. fijne feestdagen
Nou nu de gezellige kerstdagen en waar gaat het over? Over wanneer wij nou is beginnen hahaha Zie aan mijn vriend dat ie het heel leuk vind zat net ff met hem te praten en hij vind het ook allemaa, leuk, ik zei misschien leuk om in de zomer te beginnen hij zei, ik zeg niks en ga ook geen maand noemen beloof niks, want anders ben je weer helemaal depri als het niet zo gaat! Heeft hij ook gelijk in, dus ik heb hem gezegt dat ie het zelf maar aan moest geven als hij er klaar voor is dus wie weet! Leg het tot die tijd bij me neer en weet zeker dat het goed komt Dit moest ik weer ff kwijt hoor meiden hahah
@TS: Ik denk dat je m echt nog wel even de tijd moet geven. Bij ons was het andersom: lief wilde al heel lang (hij had heel jonge ouders en wilde zelf ook een jonge vader zijn) maar ik deed t in mn broek bij de gedachte aan zwanger zijn alleen al, laat staan een kind opvoeden (dat laatste vind ik nog steeds het engste stuk), en wilde eerst nog duizend dingen doen. Hoe meer hij pushte, hoe harder ik nee zei. Uiteindelijk kwamen ook bij mij de kriebels - en toen was het ook zo gebeurd
Precies hij zei net hetzelfde bang voor zijn vrijheid voor zijn gevoel is hij ook pas net bij zijn ouders weg, en vind hij het idee van een kind krijgen ook heel eng en het opvoeden kan ik dat nu al wel precies dus wat jij dacht! Ik laat het nu ook even rusten ik vind het ook niet erg over 1-2 jaar ik ben nu 26 dus kan makkelijk. En nu nog maar even genieten van de vrijheid die we samen hebben Bedankt voor je reactie madeinusa