Vruchtbare afscheiding / cervixslijm? (Let op: FOTO!)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tilleke, 18 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Hey meiden.
    Als ik deze maand vergelijk met mijn vorige cyclus zou ik nu ongeveer mijn vruchtbare dagen in moeten gaan en zou ik zondag of maandag mijn ei moeten krijgen. Heb nog niet echt krampen oid en ovulatietesten zijn nog negatief.
    Net spotte ik wel dit slijm..is dit al het juiste vruchtbare slijm zo rond de eisprong? Sorry voor de foto maar zo kan ik het wel het beste laten zien:)

Hoor graag van jullie meiden!

2. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Volgens mij wel ik heb t eigenlijk bijna nooit maar lijkt er wel op

3. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Niemand verder?:(

4. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ik denk toch als je ovu testen negatief zijn dat er (nog) geen eisprong nadert..

5. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Bij mij is het echt doorzichtig. Maar als je er draadjes van kan trekken lijkt het me wel?

6. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Ik heb nooit echt dat echte eiwit slijm. Vaak wat wittiger net als op de foto. En vaak 5 a 6 dagen voordat mijn eisprong normaal was dan kreeg ik deze afscheiding en begonnen de krampjes en steekjes. Die zijn nu ook weer begonnen. Ik verwacht mijn eisprong ook pas eind van het weekend/begin deze week.

7. inge1986

inge1986 Lid

13 jul 2011
    6
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het nog te stug is...
    Bij mij waren de draadjes veel dunner! Ook was het doorzichtiger.
    Dit zou wel het begin kunnen zijn. Ik had al meer slijm een 4-tal dagen voor mijn eisprong.

8. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Ik had eindelijk ook vruchtbaar slijm afgelopen dinsdag en dat was echt doorzichtig en ook behoorlijk veel. Dit lijkt mij nog wat dik.

9. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Nee het vruchtbare is zo nat dat het niet zo te pakken is. Ik ben altijd twee dagen erg nat. De dagen ervoor en erna heb ik meer wat hier op lijkt.
    Wat ook al beniemt staat lijkt het meer op eiwit ook zo nat en glibberig.

10. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Vandaag lijkt het slijm meer richting het eiwit te gaan..
    Dat echte natte heb ik nooit echt. Bij mij meer zoals dit..dit lijkt wel
    Meer het vruchtbare slijm dan gisteren dan toch?

11. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik heb nog nooit dat slijm gehad dat ik het kan uitrekken. Of moet je het dan juist uit de vagina halen of kan je het ook pakken als in je ondergoed zit?

12. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    @Sarahhhh ik heb het soms in mijn broekje of bij het afvegen maar nu wel wat vanuit mijn vagina. Vanmorgen had ik het ook wat bij het afvegen.

13. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik heb die afscheiding nog nooiit gehad eigenlijk. Ben ik dan wel vrichtbaar??

14. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Ja hoor denk ik wel! Sommige meiden hebben het veel en sommige niet. Ik let er nu natuurlijk extra op om mijn vruchtbare dagen in de gaten te houden. Alleen weet niet zeker of dit het vruchtbare slijm is vandaar.

15. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Wat je hierboven zegt.. denk dat je daar vanuit kunt gaan. Nog zo'n 5 a 6 dagen en dan zal er best wel wat te zien gaan zijn op je ovu-test..

16. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Denk het ook mus! Sinds vandaag ook zon strak gespannen gevoel en wat menstruatie achtige krampjes..denk het groeien van mijn ei.. Zou wel mooi zijn want klopt het met de vorige cyclus. Alleen hoop ik nu dat het dan ook raak is deze keer ;)
    Hou jullie op de hoogte! :)

17. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Dit is zeker vruchtbaar slijm. Je kan binnen nu en een aantal dagen een positieve ovulatietest krijgen.

18. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Had vanavond nog getest want krampen worden erger maar was nog wit..wacht de dagen af. Denk zelf zaterdag of zondag een positieve test!

Deel Deze Pagina