Ik hoorde net op de radio.. een man die zn schoonmoeder om het leven heeft gebracht. daarna met zn 2 zoontje in de auto is gestapt en met zn 3e opt spoor gaan staan.. Alle VIER dood Ik stel me helemaal voor wat die jongens gezien hebben, zo hulpeloos, zo verschrikkelijk! wat een gestoorde mensen bestaan er toch! onbegrijpelijk! ik brand hier mijn kaarsjes voor de 2 jongens en schoonmoeders.. (die vader krijgt dr geen van mij )
Ja, mijn moeder belde me er net nog over. Echt erg... en dan 2 kids voor de trein slepen... gatver wat een ... vent
vreselijk! Zag het net op internet. Hoe kun je.... die 2 kleine kindertjes meeslepen... Heb er geen woorden voor. Het lijkt de orde van de dag dit soort berichten Liefs Mirre
Mag het misschien niet zeggen, misschien is het maar goed dat die "vader' (als je die al zo mag noemen) het zelf niet overleefd heeft. Maar dat hij zijn zoontjes heeft meegenomen....... ziek gewoon, hartstikke ziek.... heb der verder ook geen woorden voor....
Ik denk eerder dat het een trent is geworden om het in het nieuws te melden. vroeger gebeurde dit ook alleen werd er minder over gesproken, laat staan op journaal te zien..
Misschien wel ja, vroeger hoorde je er inderdaad helemaal nix over en de laatste tijd ineens heel veel.
Het lijkt wel populeer te worden. Zo'n familie drama dat is al zo veelste deze week. Geen woorden voor. Hoe is het mogelijk. Dat je zelf als vader zijne ( vind ik ook niet goed hoor. maar asl hij er voor kiest om zo van zijn leven te beroven. weet niet zo goed hoe ik het meot zeggen /schreven) voor de trein zet maar dan nog je 2 kindertjes mee te meenemen aaaaaaaa. zucht..... echt heel erg.
Zucht... whats the matter whit the world...has the world gone mad? Aint nothing the matter whit the world...its the people who are in it... Wie zong dat nummer ook al weer?
Even het volledige bericht: Update 17:25 Inmiddels is bekend geworden dat de vrouw waarschijnlijk door messteken om het leven is gekomen. Dit blijkt uit gesprekken met buurtbewoners. Het drama in Haarlem speelde zich tussen 14.00 en 14.30 uur af in de Kritzingerstraat in Haarlem-Noord. Bericht van 16:15 Nederland is opnieuw opgeschrikt door een familiedrama. Maandagmiddag heeft een 32-jarige man waarschijnlijk eerst zijn 58-jarige schoonmoeder om het leven gebracht. Daarna sprong hij met zijn zoontjes van vier en zes in Haarlem voor de trein. Ze hebben het alle drie niet overleefd.
Misschien gekke vraag, maar waar was de moeder van die kindjes? Leefde zij nog of was zij misschien al eerder overleden? Ik vind het zo gek dat hij zijn schoonmoeder vermoord namelijk.
Verschrikkelijk! Voor die kindertjes en schoonmoeder. En voor de machinist. Lijkt me zo erg, dat je buiten jouw wil om mensen doodt...
Ik hoorde net dat de moeder psychische problemen had. De vader woonde al geruime tijd niet meer thuis en had zijn kinderen al een tijdje niet gezien. De schoonmoeder was op de kinderen aan het passen. De kinderen stribbelde ook tegen zeiden ze Wat zullen die arme kinderen bang geweest zijn
Wat vreselijk! Enne maar denken dat ik daar vanmiddag heb rondgereden brrr Het was altijd een beetje ver-van-mn-bed-show... maarre het komt nu wel heel dichtbij! Luguber!
Ik had ook al zoiets gehoord over dat de kinderen zouden hebben tegengestribbeld, maar weet niet of dat waar is. Op teletekst stond dat de vrouw en man in scheiding lagen en dat (volgens buurtbewoners) de vrouw niet wilde dat de man zijn kinderen zag. De man is naar schoonmoeder gegaan. Zij wilde de kinderen niet meegeven. Hij heeft haar met een mes gedood en is vervolgens naar het spoor gegaan met zijn kinderen.
De moeder psychische problemen? Goh...wat zou die vader dan gemankeerd hebben....? Tjee, ben d'r gewoon stil van. Wat vreselijk zoiets, wat zullen die kids bang geweesdt zijn...
Ach die arme kinderen....Wat zal er in hun hoofdjes zijn omgegaan dat je vader, diegene die je hoort te beschermen, je zoiets aandoet Kan er niet bij, zal een kaarsje voor ze branden
Dit is echt heel erg,de woning is bij ons een paar straten verder,toch een heel eng idee,dat dit bij ons om de hoek gebeurd is