mijn vriend wordt vrachtwagenchauffeur

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke87, 9 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke87

ikke87 Actief lid

18 sep 2007
    206
    0
    16
    Pffff mijn vriend is vanaf morgen zoiezo 3 dagen weg, ik zie er wel een beetje tegenop,... het is de eerst keer dat ik alleen ga zitten en dan zeker de avonden...
    Ik dacht dat ik het af en toe wel tof zou vinden eventjes is tijd voor mijzelf maar nu dat het zo dichterbij komt begin ik schrik te krijgen... wat moet ik in godsnaam heel dagen doen (als ik niet moet werken)...
    Ik zou graag een hobby willen, maar ik weet niet goed wat, ik zou iets willen vinden dat ik thuis kan doen, zoals bijv kalligrafie... maar dat is dan ook het enige dat ik weet, heeft er iemand misschien nog tips...

groetjes,
    Ikke87

2. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Sieraden maken, scrappen (fotoboeken opleuken), mozaieken, breien, website bijhouden, kookboeken uitproberen, kerstkaarten (of andere kaarten) maken, foto's bewerken, gedichten/korte verhalen schrijven, kerststukjes (of paasstukjes of andere) maken met bloemen en planten en decoratiemateriaal, tekenen of schilderen, stamboom uitzoeken, in een goed boek duiken (kleine boekenclub ofzo met vriendinnen), "iets" verzamelen.
    Zo, nu weet ik het effe niet meer.

Hoop dat je je kunt gaan vermaken!

3. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    je zou kunnen pspen digitaal leuke dingen maken is erg leuk om tedoen ik doe het ook al twee jaar

er zijn heel veel site,s waar je die dingen kunt doen

als je wilt kan ik wel de link geven van het psp forum waar ik al heel lang kom

ik hoor het wel

ook zou je mosaic ofzo iets kunnen doen ik noem maar wat

4. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Wordt je vriend binnenland of buitenland chauffeur?
    Mijn man is al zo lang als ik hem ken buitenland chauffeur. ( das nu een jaar of 18 ) En de hele week weg. Hij heeft zelfs een aantal jaren 2 weken achter elkaar weg gehad. En dan 2 dagen thuis ( als je mazzel had)
    Zorg dat je een "eigen leven" krijgt. Ga sporten, een huisdier?

5. ikke87

ikke87 Actief lid

18 sep 2007
    206
    0
    16
    hij wordt internationaal chauffeur, Dus vooral buitenland.. maar hij is normaal maximum een week weg... ja een huisdier hebben we, een hond...
    Maar het gaat gewoon heel raar zijn om ineens bepaalde dingen alleen te moeten doen... of in een leeg huis thuis te komen...
    Ik heb bijna nog nooit alleen gezeten... daarmee dat ik er een ebetje schrik voor heb...
    Ik weet wel vrij zeker dat ik het ook zal gewoon worden, maar in het begin gaat het moeilijk zijn...

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    He Meis,
    Ik weet niet beter of me vriend is chauffeur. Heeft een paar jaar wat anders gedaan maar dat vond hij niks. Hij is nu standaard van maandagmorgen rond 3.00 weg en komt als we geluk hebben op vrijdag pas om 23.00 weer thuis soms hebben we de pach dat hij 2 weken weg is. Het is in het begin heel erg wennen maar het heeft ook flink zijn voordelen vind ik maar ja. Ik doe veel op internet en doe van daan scapbook maken. En er zijn vaak vriendinnen hier die lekker komen teuten en lachen omdat we dan geen rekening hoeven te houden met de mannen :)

7. ikke87

ikke87 Actief lid

18 sep 2007
    206
    0
    16
    ja ik ga ook heel veel vriendinnen uitnodigen... en das idd wel tof da ge met niemand moet rekening houden! het zal wel voordelen en nadelen hebben wss...
    Ik ben benieuwd hoe snel ik mij ga kunnen aanpassen...
    Zijn er hier nog veel vrouwen bij wie hun man vrachtwagenchauffeur is....

groetjes,
    ikke87

8. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    En ik weet niet wat voor werk je doet , of dat je misschien wel eens een week vrij bent? Kun je altijd met hem mee. Heb ik ook vaak gedaan.
    Vond het heerlijk. Zo ook al veel van europa gezien. Vind het erg jammer
    dat het nu niet meer gaat. ( te veel dieren)

9. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Mijn vriend is ook buitenland chauffeur en van maandag tot vrijdag weg, af en toe 2 weken. Ik weet niet beter dus ik vermaakt me wel, heb het hartstikke druk doordeweeks. Wat ik vervelend vind is om te koken alleen voor mezelf. Het is altijd gigantisch veel (alles is voor 4-persoons) en me vriezer staat altijd helemaal vol met restjes eten :rolleyes: Ook van de telefoonkosten word je niet vrolijk hoor want je belt gigantisch veel! Maar als hij thuiskomt ben ik weer helemaal happy :D Dit weekend is hij ook weg en dan moet i k mijn weekend echt helenaal vol plannen anders lig ik de hele tijd te huilen omdat ik hem zo mis :oops: :rolleyes:

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Mijn man was eerst militair, ik zat ook altijd alleen, maar eigenlijk went dat heel snel. Tja, het is 's avonds wel eens wat stil, maar goed, dan belde ik iemand op, ging een beetje t.v. kijken of wat dan ook. Heb me niet echt erg verveeld. Maar ik vind het nu toch wel gezelliger dat hij 's avonds weer thuis is, moet ik toegeven. Maar ja, inderdaad een leuke hobby is handig of sporten e.d.

11. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0

12. kwebbels

Hij had inderdaad eerst ook een frans nummer, maar nu zit hij echt door heel europa dus tjah dan houdt het op :( Die van mij kom hopelijk nou donderdag weer thuis(na 2 weken) en dn heeft hij lekker lang weekend :D Kan echt niet wachten, heb de hele huiskamer anders ingericht dus ben benieuwd wat hij ervan vindt!

13. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik ben zelf chauffeur (nu met verlof ;) ) en mijn vriend ook.
    Wij rijden wel allebei binnenland dus iedere avond thuis.
    Dan hebben we niet veel tijd samen maar zien we elkaar in ieder geval wel :D

14. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    tip voor die giga grote telefoonkosten. Neem een bel paket bijv. UPC ideaal en wij sms veel zodat de kosten ook wat lager blijven.

En koken wat is dat? Gelukkig eet Daan met de pot langzaam maar zeker mee maar vaak kwam de buuf met een bortje aanzetten hihi.

15. kwebbels

Tegen dat bellen heb ik het nou maar op gegeven. Gelukkig betaald zijn baas de eerste 200 euro maar die (af en toe) honderden euro's erna moeten we gewoon zelf betalen :oops: :evil:

16. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ja das niet eerlijk he :) maar ja je hebt er alles voor over om dan maar even te bellen. me vriend laat hem altijd 1x overgaan dan bel ik trug scheelt ook al een hoop.

@kwebbels hebben jullie al wel geregeld dat hij binnenland rijds als je in de buurt komt van je uitrekendatum.
    Gelukkig had de baas van me vriend er wel rekening mee gehouden maar soms hoor je wel eens dat ze dan zeggen dat had je maar optijd aan moeten geven.

17. kwebbels

Gaat er wel is iemand een weekje mee met haar ventje of niet? En vinden jullie dat leuk?

Ik ben al best vaak mee geweest en ik vind het heerlijk om een weekje mee te gaan en lekker op elkaars lip te zitten heel de dag :) Ik moet er overigens wel zin in hebben zeg maar want als ik een week mee ben geweest dan hoef ik ook heeeel lang niet meer mee..Dan weet ik weer hoe het is om maar 2 x in een week te douchen :x (en als ik ergens niet tegen kan is het vieze, vette haren :rolleyes: ) En je moet veel leesvoer mee nemen dan vermaak je je ook nog een beetje. Maar ik heb ook 2 katten nu en ik vind het zo moeilijk om die een week achter te laten :oops: Ik wil wel voor ik bevallen ben nog een weekje mee! Want daarna zal het er niet meer van komen met een kleine!

18. kwebbels

@Fleur1:
    Ja het is gelukkig daar heel relaxed geregeld, als de uitrekendatum in de buurt komt blijft hij in de buurt, dus geen Spanje of iets dergelijks..Nee dat gebeurt dan ook echt niet, als zijn baas hem dan toch naar Spanje wil sturen zal ik hem persoonlijk opbellen en zeggen dat ie de pot op kan :evil: Maar er is mij verzekerd dat hij dus in de buurt blijft, :)

19. kwebbels

En hoe is dat bij jullie geregeld eigenlijk? Sorry voor mijn nieuwsgierigheid hoor maar ik vind het zo leuk dat er nog meer chauffeursvrouwen hier zitten :) Al mijn vriendinnen/kennissen/familieleden hebben dat niet dus daar kan ik ook niet echt met ze over praten :(

20. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    gelukkig dat zijn baas net zo goed is als die van me vriend.

Ik ging altijd heel veel mee. Als ik dan heel veel uren en heel wat weken effe moest bij tanken effe een ritje mee ik kon dan vaak wel even overstappen ergens op een trein als het zo erg tegen viel en ik weer moest werken.
    We hebben wel tijdens de stanking in frankrijk 2 weken stil gestaan haha was erg gezellig (maar nu lieg ik)

Deel Deze Pagina