nu kan ik eiegelijk niet meer mee helaas. Ik mis het verschikkelijk maar ja dat is niet anders. Me vriend zit er helemaal op te wachten dat Daan een jaar of 5 is en lekker mee kan tijdens de schoolvakanties. Ik ben in de tijd dat Daan er is 1x 3 dagen mee geweest. En ik vond het verschikkelijk ik wilde me ZOON en heb 3 dagen zitten brullen dat ik nu niet eens meer mee mag
Ach god, dat word dan nog wat bij mij! ik zat al met tranen in me ogen af en toe omdat ik mijn katten zo miste en ik was dus ook weer super blijom thuis te zijn! Ik heb wel heel erg veel respect voor mijn vriend dat hij dit werk kan, ik zou het echtniet kunnen week in week uit. En hij neemt altijd wat leuks voor me mee uit andere landen. Elke week heeft hij wat voor me geloof ik, al is het maar een blikje vis (van zo'n merk uit de supermarkt uit frankrijk, super lekker) Hij heeft altijd wat mee Dat vind ik echt lief, dat hij daaraan denkt..En hij had nu ook iets in madrid gekocht voor me (daar stond hij het weekend) iets van stenen met magneten erin ofzo (soms komt hij ook wel is met de raarste dingen thuis hoor, dan weet ik bij god niet wat ik er mee zou moeten maar goed )
Nu heb ik een vraagje lopen jullie mannen ook zo verschikkelijk te zeuren dat je absoluut geen kruimels mag maken in de auto en schoenen das helemaal verboden op het bovenste treetje moeten ze blijven staan. En waar mogen jullie slapen op het bovenste of onderste bed? Ik ben uitvolkoren met het boven bed.
Ja mijn vriend zijn auto is echt heel schoon, en alles heeft een vaste plek. Maar hij weet dat ik een enorme lompert ben en ik knoei echt altijd dus hij weet dat ik de boel toch wel ondersmeer hoor haha. Mijn vriend had in zijn vorige auto twee bedden maar ik stap gewoon bij hem in bed hoor lekker knus tegen elkaar aan(en dat is dan écht heel dicht tegen elkaar aan !) en nu heeft hij in deze auto maar 1 bed..Vind ik helemaal niet erg want ik ben een hele erge knufelkont Waar ik zo een hekel aan heb is dat hij er thuis zo een troep van maakt in het weekend en al die vieze was die ik het weekend sta te wassen is ook niet erg fijn
Toen we in het begin samen woonde leek het wel alsof er een bom ontploft was soms..maar nu heb ik er wel ingepeperd gekregen dat hij zijn eigen troep achter zijn reet op kan ruimen en dat ik geen huissloof ben en nooit zal worden Begreep hij gelukkig wel dus hij ruimt nu wel zjin troep op..
dan heb je het wat makkelijker in gekregen dan ik ik ben na 5 jaar nog bezig en hij begrijpt het niet volgens mij. Nu vind ik het belangrijker dat hij die tijd gebruikt met daan dan het opruimen dat doe ik wel weer als ie weg is.
Ja precies, het is voor hem weekend maar ook voor mij hoor! Dus ik probeer de was altijd weg te werken maar ik ga me ook niet uit sloven hoor, dat komt maandag wel weer.
Ja errrrg schoon op zijn auto. Tot bij het poetsen af. Das thuis echt wel anders. En in zijn hele fanatieke periode ( zijn begin jaren als chauffeur ) moest ik ook altijd zorgen dat ik overal waar ik kon maar te piesen ging ( laden , lossen etc ), want als we weer eenmaal reden ging hij ook 4 uur door. En aangezien ik ook vaak in slaap viel tijdens het rijden en ik ook altijd moet plassen als ik wakker word, was dat wel eens een hekel punt.
Ja inderdaad, dat had ik ook altijd! maar dan hield ik het zo lang mogelijk op en dan moest ik toch echt wel! Dan keek ik hem lief aan en zei dat ik naar de wc moest en dan vond hij het niet erg Voor mannen is het veel makkelijker om te gaan! Maar ik ga echt niet in de bosjes!
hier ook een man die chauffeur is, hij reed eerder ook op buitenland (engeland, frankrijk en duitsland), maar vanaf 1 januarie dit jaar is ie bij een andere werkgever begonnen en is ie heel sporadisch 1 nacht weg hooguit.. dus meestal lekker elke avond thuis.. die van mij is ook super netjes op zijn auto en thuis is het soms idd net een varken hihi.. maar goed, heeft ook wel weer zijn leuke kanten dervan hahah .. ik ben zelf overigens ook vrachtwagen chauffeuse, alleen vanwege omstandigheden vorig jaar en dit jaar de bevalling nu ff niet maar wil het wel weer gaan oppaken als Daylian wat ouder is.. overigens ik vond het niet erg om alleen thuis te zijn ( ik vermaakte me wel) ik wist ook nie beter want mijn vader was ook chauffeur en ook nachten van huis ( reed veel op Italie), en zelfs dus een tijdje 3 weken lang van huis (rusland) dat was wel minder ook voor mijn ma dan.. maar goed dat is maar een paar keer voorgekomen vanwege omstandigheden.. liefss miranda
Amaai zoveel reacties! Hij is sinds gisteren vertrokken en het was wel eventjes raar om alleen het bed in te gaan... maar deze avond komt er al een vriendin af, dus het gaat wel meevallen allemaal... Hij is nu al helemaal bezeten dus zijn trekker... hij heeft hem gisteren helemaal uitgemest en uitgekuist, en idd de schoenen moeten op de bovenste treden uit... toch raar dat ze daar zo proper willen zijn... groetjes, ikke87