Ik droomde vannacht over dat ik stikte in een gamba / scampi , echt een supereng gevoel. Ik werd wakker en moest meteen overgeven. En het rare wat ik er aan overgehouden heb is dat ik de hele tijd moet kokhalzen bij het denken aan mijn droom hoe ik voelde dat de gamba / scampi vast zat en ik bijna stikte. Gaat dit over of heb ik er nu een fobie aan overgehouden?
Heh, bah wat een vervelende droom. Zeker dat je daarna nog moest overgeven. Ben je ondertussen dat gevoel kwijt?
Rare dromen horen bij de zwangerschap. Heb zelf vannacht ook weer super vreemd gedroomd, maar die van jou heeft wel een heel vervelend nasmaakje. khoop dat je het snel weer kunt vergeten.
Jeetje, ik droom ook ontzettend veel en vaag, maar het enige wat ik soms heb als ik wakker wordt is dat ik weer even in de realiteit moet komen, maar dan is het ook weg. Dit is wel heftig hoor! Ik hoop voor je dat het snel weg gaat en ik denk het wel, hoor, maar vervelend is het zeker! Een fobie ontstaat niet zomaar, meestal heeft iemand dan in de jeugd een schokkende ervaring gehad die de basis heeft gelegd voor de fobie én daarnaast heeft iemand van zichzelf een wat angstige aanleg (kun je niks aan doen, word je mee geboren), en/of iemand is erg beschermd opgevoed. Maar onder de invloed van hormonen kunnen natuurlijk gekke dingen gebeuren. Wat geadviseerd wordt bij irrationele angsten is in vivo exposure, wat niets anders betekent dan je angsten overwinnen door een scampi te eten in jouw geval. Dan heb je een "succeservaring" tegenover de droom staan. Maar dat is alleen als de angst echt aanhoudt, hoor! Succes! Groetjes Patricia
Ik heb eens gedroomd dat ik heel heftig verliefd was op iemand die ik vaag kende. Dat gevoel bleef nog een dag of 3 (!!) hangen. (ik was er bijna van overtuigd dat ik mijn man moest verlaten en hem moest opzoeken, had hem bijna gemaild...gelukkig niet gedaan hihi) Daarna was het eigenlijk wel over. Dus met een beetje geluk kun je over een week weer lekker garnaaltjes eten
Ik hoop het ook, want ik ben er echt gek op. Die horen er zeker er bij heb ik de afgelopen week gemerkt haha
Ooh wel fijn dat het bij jou snel omschakelen is. Als ik wakker wordt kan ik er soms hele dag over doen om uit de realiteit te komen. Ik hoop dat het ook snel weg gaat, maar tot nu toe geen goede resultaat geboekt.
Jeeetjee die is ook heftig. Als je er al serieus over dacht om je man te moeten verlaten. Maar gelukkig is het bij jou goed afgelopen. Dat mag ik hopen dat het gauw overgaat hihi.
Hahaha nee je bent idd niet alleen. Ik droomde vannacht dat ik aan het slapen was en wakker werd van de pijn beneden. En toen ik wakker werd moest ik 1x persen en onze kleine meid kwam er uit. Alleen toen de kraamzorg kwam deed ze niks helemaal niks. Ze ging me niet helpen, niet de troep opruimen en zei jullie mogen me niet storen ik ga hiernaast slapen. Hahaha