GEFELICITEERD!!! mijn vriend heeft gelukkig ook weer werk, na bijna 3 lange maanden, dus hij heeft nog mazzel dat hij zo snel wat anders heeft gevonden.. afgelopen maandag begonnen, eerst 3 maanden op proef. ideaal, gelukkig werkt hij nu niet meer overver.. is ook wel makkelijk zwanger worden hihi
mummie heftige banen hebben jullie beide gehad ( voor je man nog altijd ) dat is niet te combineren nee denk ik. tenzij kleine straks full time naar kinderdagverblijf gaat. en daarnaast nog naar een gastouder.. maar ja dat is ook wat he. een kantoor baan is weer heel iets anders ja ! wow. als ik mijn vriend dat zeg van ga jij maar eens lekker een kantoor baan nemen ofzo haha. dan word hij GEK! dan loopt hij tegen de muren op denk ik zo. hij vond het vreselijk toen hij geen werk had. echt die MOEST gewoon wat doen. ( zolder is wel heel erg opruimt nu haha en schuur ook , das dan weer wel voordeel )
Fidel GEFELICITEERD !!! ja wat duren die maanden dan opeens lang he ! zal jevriend wel meer uitgerust zijn ook overwerken is maar niks he. sommige mensen denken dat het leuk is , dat het gezien kan worden als een zeer lange vakantie... maar dat is echt niet zo ! mijn vriend maakte eerst bij een bedrijf 16 uur op 1 dag ( alleen maar overwerken constant ) 6 dagen in de week .. en dan vonden ze het gek dat hij bijna tegen vangrail aan ree na 3 weken. en dat hij toen gezegt had van kan dat minder ? maar dat kon toen niet met de vrachtwagen... dus heeft hij gezegt van ja hallo wil niet dood ofzo !!