Gadver.... wat een vervelend mens, vertel haar maar eens flink de waarheid of kappen met die "vriendschap"!
Bah, wat een egocentrisch mens. Ik geloof dat ik hiermee niet om zou kunnen gaan dus ik zou óf subtiel laten vallen dat jij dit wel zag aankomen ,,jaja, per ongeluk levert je iig veel hulp op, maar of het echt zo per ongeluk was als je dit al voorspelt op het kraambed van nr 3?"... Eventueel met een lach op je gezicht. Maar ik geloof dat ik er meer naar zou neigen om de contacten met die man aan te houden (de mannen die samen gaan sporten, onverwacht langsgaan als je weet dat zij er niet is etc etc) en bij navraag waarom jullie zo doen eerlijk zijn da jullie niet met haar karakter (egocentrisch, leugenachtig en respectloos naar zowel jullie als haar hele (schoon-)familie) om kunnen en willen gaan. Je kan wanneer je dit aangeeft je indekken voor de zogenaamde reden dat jullie wel jaloers zullen zijn, dat je de dingen vertelt die voor jullie 'bewijzen' dat dit met voorbedachte rade was. Dat jullie dit ook beiden weten. Als men dat niet wil geloven prima, maar dan zou ik er klaar mee zijn. Ik zou nadat je het hebt verteld het wel laten voor wat het is, want het is jullie pakkie an niet. Jij bent dan iig niet meer betrokken in haar leugen. Blegh, wat een naar mens zeg.
Jeetje zeg... ik zou zo'n persoon dus niet als vriendin willen hebben. Als ze zo al met haar dierbaarsten omgaat, dan is jullie vriendschap al helemaal niks waard toch... Klinkt misschien lullig maar zulke mensen kan je missen als kiespijn. Zou er geen energie meer aan verspillen, je hebt wel wat anders aan je kop. Sterkte in elk geval. En ik hoop dat het jullie snel gegund is om snel zwanger te raken.
Jeetje wat een verhaal. Kan me ook goed voorstellen dat je hier mee in je maag blijft zitten. Ik zou eerlijk gezegd die vriend op de hoogte brengen ( misschien niet goed voor hun relatie,maar dat is dan wel haar eigen schuld ) Misschien dat je het dan van je af kan zetten en je er zelf niet mee blijft lopen. Succes
Zo dat is een heftig verhaal en wat een egoïstisch mens is zij! Ik kan me voorstellen hoe rot jij je voelt, maar jij bent hier niet de leugenaar maar zij. Een vriendin kan ik haar trouwens niet noemen hoor met die kl** opmerking over jullie grrr. Dat huwelijk zal vroeg of laat ook vast wel stuk lopen want als ze dit doet met zo'n belangrijke meslissing gewoon over de wil van haar man heen lopen zal zij dit vaker doen. haar man zal zich steeds ongelukkiger gaan voelen en uiteindelijk bij haar weg gaan. Ik snap niet hoe ze dit kan maar ja wie ben ik zijn wij. Ze verdiend een lesje en haar man verdiend de waarheid. Ik zal hem een keer uitnodigen zonder haar en hem dan jullie verhaal vertellen. En dan afsluiten met dat hij zelf maar erover moet nadenken of hij dit wel of niet geloofd en dat jullie om deze reden ook zolang gewacht hebben met dit te vertellen. Vertel over je schuld gevoel en dat je iedereen op de wereld wel 100 kinderen gunt bij wijze van spreken en dat dit dus niks heeft te maken met jaloezie! Hij moet dan zelf maar beslissin wat hij ermee doet, al geloofd hij het niet jij zult toch opgelucht zijn en je plicht heb je gedaan. Tevens zal het toch in zijn achterhoofd blijven spoken. Ook zou ik in het gesprek aangeven dat je graag de vriendschap wilt behouden ook ivm je petekind maar dan moet je er wel over nadenken of die vriendschap en afspraken met haar over zonder haar zullen zijn in de toekomst. Nou succes meid ik hoop dat je er iets aan hebt en dat jullie snel inverwachting mogen zijn van een 2e wondertje.
Hoi, Wat een K*t.....ik snap niet dat mensen zoiets kunnen doen! Maar als ik jou was zou ik haar er apart over aanspreken, en haar uitleggen wat je voelt en wat je denkt.. En(maar zo ben ik)zeggen tegen haar dat als zij het niet verteld, jij het tegen haar man gaat vertellen... Moet ze maar eerlijk zijn! Misschien eindigd dan wel de vriendschap, maar hier mee verder leven voor jou gaat ook niet. Het bepaalt op dit moment toch wel je dagelijkse leven. Veel succes en hoop dat je ooit nog in verwachting mag raken
kappen zou ik zeggen ik zou niet eens zo'n mens als vriendin willen hebben! echt sneu ook voor die man dat hij zo'n vrouw heeft
Ik denk dat ik een gesprek alleen met haar aan zou gaan want als je het doet met haar man erbij gooit ze het op jalouzie van jou. Maar als je alleen met haar bent praat ze heel anders dan met haar man of familie erbij. Op de meeste mobieltjes zit de functie opnemen, ik zou het gesprek opnemen en van te voren goed alle dingen in je opnemen en haar daar mee confronteren, denk dat ze wel dingen laat vallen over het geplande zwanger raken van haar laatste 2 kinderen zonder dat haar man het wou. Ook het aankaarten van het opzadelen van de oudste kinderen bij de ouders en zelf leuke dingen doen en dat haar man maar een stap harder moet werken zodat zij kan stoppen met werken. Wat een walgelijk mens zeg, persoonlijk vind ik dat haar man recht heeft op de waarheid en ook de ouders mogen weten waar ze mee bezig is want die laat ze ook alles voor haar opknappen. Je moet je zelf de vraag stellen als jou man jou zou voorliegen en bedriegen en een vriend van jullie zou hier van op de hoogte zijn dan zou je het toch ook fijn vinden als ze jou dat ook zouden vertellen? Mocht ze dingen zeggen tijdens het gesprek als je het opneemt kun je het later altijd gebruiken, je hoeft er niet gelijk iets mee te doen. Veel sterkte met deze situatie en voor jou is het helemaal een rotsituatie want je zou wel heel graag nog een kindje willen en dan springt zij zo met de gevoelens van haar man en jullie om!