Mijn innesteling is geweest.... A.s. zaterdag moet ik ongesteld worden. Maar sinds vandaag heb ik een soort 'propje' verloren en vanaf dat moment heb ik bruine slijmverlies. Wordt ik nu ongesteld (daar ga ik vanuit dan maar) of kan het zwangerschaps betekenen ? Had dit de vorige keer namelijk niet, vandaar dat ik nieuwsgierig ben. Bedankt alvast !
je innesteling is geweest? Dit heb je alleen bij zwangerschap. Ik heb eigenlijk altijd gele propjes voor dat mijn bruinverlies begint (soms wel een week voor mijn menstruatie) en dan word ik altijd ongesteld. hoop dat het wat anders voor jou betekend dan het bij mij doet! groetjes Natasja
Ja hoop ik ook, maar ben best bang teleurgesteld te worden ... Alhoewel we niet lang bezig zijn. Maar vorige maand had ik wel slijmverlies voor mijn eisprong en voordat ik ongesteld moest gaan worden ook weer, maar nu is hij bruin... Dus ja, onzeker wel een beetje... Verder last van tepels (maar kan ook verbrand zijn door zonnebank ), heel erg moe (maar had ook een vermoeiend weekend, mijn vrijgezellendag gehad ) maar ben ontzettend duizelig (eet genoeg en drink genoeg)... dus ja, we moeten maar afwachten !
Ik had 7 dagen na mijn eitje rozeverlies dat was wrsch mijn innesteling. Maar nu mijn nod in zich is heb ik vandaag buikkrampen en bruinverlies