geachte verloskundige, Ik heb vandaag mijn 2e echo in het ziekenhuis gehad...ik zou vanaf mijn laatste menstruatie geteld nu 6 weken moeten zijn. Met 4 weken en 3 dagen heb ik ook een echo gehad en daar was niets op te zien...nu met 6 weken was er alleen een vruchtzak te zien met een "eventuele"dooier, maar dat konden ze niet met zekerheid zeggen. Nu waren ze in het ziekenhuis nog redelijk positief dat het wel goed zit, maar als ik hier de verhalen lees, dan had je nu toch wel meer moeten zien dat alleen maar een vruchtzak. Wat vindt u....kan het nog goed gaan of moet ik eerder rekening houden met een miskraam. Alvast bedankt voor u antwoord.
hoi, misschien ben je wat minder ver zwanger dan je dacht, dan kan het nog goed zitten. Als je echt al 6 weken zwanger zou zijn zou je meer moeten zien. Mirjam
Volgens mij zou ik toch echt 6 weken zwanger moeten zijn, want mijn laatste menstruatie was 11 dec 2009. Ik ga er maar van uit dus dat het waarschijnlijk mis is, want het zou mij erg sterk lijken dat ik mij meer dan 1,5 week vergis of dat het eitje zich pas na 1,5 is gaan innestelen. Bedankt in ieder geval voor u antwoord.