Ik zou keihard lachen, in haar gezicht. Om vervolgens te zeggen dat ik niet zou kunnen leven als ik haar lage iq zou hebben. (Als in, wat een domme griet om het een handicap te noemen. Die is niet helemaal goed joh)
Of mensen die zeggen dat je minder vrouw bent omdat ik door ivf/icsi zwanger moest raken. Ik kan zelf geen kinderen verwekken. (sorry wie zijn eitje werd er ook al weer bevrucht?)
Ah, wat een uitspraken zeg .. Vaak krijg je dan te horen ‘niet van aantrekken’ ... Maar het is heel pijnlijk om te horen .. En je vergeet het zeker niet ..
Jee heftig! Ik zou het een handicap van haar noemen dat ze dat van jou een handicap noemt. Het woord wat ze zoekt is denk ik "aandoening"
Je schoonzus klinkt alsof ze totaal niet om kan gaan met een tegenslag of tegenvaller. Ik zou me eerder druk maken om hoe ze ermee omgaat wanneer er iets met de zwangerschap of kleine tegenstaat of niet goed gaat. Vechtlust of overlevingsdrang blijkt immers niet uit haar uitspraken. Oftewel het zegt feitelijk alleen iets over haar zelf en hoe zij in het leven staat en totaal niks over jou. Zie het als een compliment naar jou, jij bent immers ergens toe in staat waar zij over aangeeft dat ze daar niet toe in staat zou zijn
Dat is nu hoe je van iets negatief, iets positief kan maken .. Had er nog niet zo bij stilgestaan ! Knap ! Thx !