Hoi, Ik ben bijna 37 weken zwanger en heb Vorige nacht bruin verlies gehad in mijn inlegkruisje. Maar bij het vegen smorgens was er niks. Nu net was er weer bruinverlies bij het vegen en allemaal donker bruine bloed klonters ook 1 iets grotere is. Is dit nu de slijmprop die los komt of ? Je kan het zowat vergelijken met het einde van je maandstonden. Groetjes
Dat kan, maar het zegt niets over het beginnen van de bevalling. Je kunt delen van je prop over een aantal weken verliezen.
Ja, klinkt wel als slijmprop, heb ik ook al paar weken, zegt helaas niks over begin van eventuele bevalling Was het maar waar
Klinkt wel zo... En nee het hoeft niks te zeggen over een bevalling maar hier begon die wel een dag later.
Ik twijfelde ook of het de slijmprop was maar wanneer deze er echt uitkomt weet je het gelijk..of althans: ik dacht toen meteen 'dit is m'
Ik ben twee daagjes in het zh geweest omdat er ook minder gevoel was en CTG was niet altijd ok. Maar nu terug thuis. Baarmoedermond is al ingekort naar 1,5 cm en er was al opening. Verlies slijm maar niet altijd en ook gewoon alleen bloed maar wanneer het echte werk begint weet natuurlijk niemand! Zolang ze het maar goed doet in mijn buik is alles ok. Ze zal wel komen als ze er klaar voor is