Angry birds is verslavend. Where's my water? ook wel heel leuk (nadenken) monopoly, touch rummy ook grappig. Wordfeud is ook leuk. Hier geef ik alleen wel een waarschuwing bij, die is namelijk bijzonder erg vreselijk enorm super (en wat kan ik nog meer bedenken) verslavend!!!!!! Verder weet ik even niet, Ipad ligt naast bed en daar ligt nu vriendlief ziekjes te liggen dus wil hem niet storen... Als ik nog meer dingen weet laat ik het nog weten.
Wij hebben de iPawn spellen van Jumbo voor de iPad. En voor onze zoon de Cars 2 Appmates spel. Voor deze spellen moet je dan wel nog een Cars autootje kopen en voor de iPawn pionnen en hengeltjes etc. Zelf speel ik AngryBirds en Frisbee Forever.
Fruitninja, ontzettend verslavend! Moet koste wat het kost mn eigen topscore verbeteren maar grrr lukt me niet hihi
Voor de kids: Garden scapes. Echt heel leuk! Zoeken naar dingen, geld verdienen en daarmee je eigen tuin inrichten voor een "wedstrijd" die ze natuurlijk altijd winnen. Hebben ze hier zelf al 2 keer uitgespeeld. Voor mezelf: My kingdom for the princess 1 en daarna deel 2