Visitekaartjes voor bedrijf

Discussie in 'De lounge' gestart door Lady7, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady7

Lady7 Niet meer actief

Ik heb net een eigen bedrijf gestart in creatieve workshops en feestjes.

Nou heb ik natuurlijk visitekaartjes nodig.. maar wil ze het liefst zo goedkoop mogelijk want ik heb al zoveel opstartkosten nu..

Nou heb je gratis visitekaartjes, met reclame van een ander bedrijf achterop.. wat vinden jullie? kan dit?

Ik vind het zelf proffessioneler staan zonder reclame van een ander bedrijf.. maarja.. heb ze liever gratis ;) Wat vinden jullie? Met reclame achterop of zonder?

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Welk ander bedrijf?

Ik heb ze bij vistaprint vandaan, kijk daar anders eens. Heb je erg veel mogelijkheden.

3. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zou zelf kiezen voor zonder reclame. Daarnaast zou ik beginnen met een klein aantal visitekaartjes. Tegenwoordig gaat er zoveel digitaal. Op mijn werk gebruiken wij het bijna niet meer, in je email handtekening staan al gegevens, website of advertentie.

Als je er toch voor kiest om met reclame te laten drukken, zou ik goed navragen hoe groot dit logo dan is, om wat voor branche het gaat, etc. Het moet niet jouw kaartjes gaan overheersen. Als er alleen een kleine link staat naar het drukbedrijf, bijv. zou ik het niet zo heel erg vinden.

4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik zou iets meer geld uitgeven en ze niet met reclamedoen, en niet van dat goedkope dunne papier. Dat staat zo onprofessioneel. Dan maar een paar euro meer uitgeven.

5. Maloutje

Maloutje Bekend lid

30 okt 2010
    620
    0
    0
    Brabant
    Absoluut zonder reclame! Ik vind dat persoonlijk erg onprofessioneel staan... Visitekaartjes zijn ook niet zo duur, voor een bedrag tussen de 10 en 15 euro heb je bij meerdere aanbieders een stapeltje kaartjes.
    Dat lijkt me maar een kleine investering voor je bedrijfje, wat toch een stuk professioneler oogt dan kaartjes met reclame voor een ander bedrijf erop.

Deel Deze Pagina