Mijn wasmachine stinkt

Discussie in 'De lounge' gestart door shahrazed, 5 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.575
    113
    sinds ik veel meer met poeder was ipv vloeibaar wordt mijn was weer echt wit en blijft mijn machine veel schoner. Draai ook een keer per maand een vaatdoekjes was op 95 .
    Gebruik alleen nog vloeibaar voor de fijne was en

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

@Liefkleintje, bij ons staat er nog een droger op. Het klepje gaat wel open trouwens maar ik weet niet of ik de filter los kan draaien en eruit kan krijgen. Straks even proberen. Altijd bang dat ik de boel stuk maak..

3. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Hmmm.... dan wordt het nog lastiger!! Filter kregen wij er wel uit. Maar ik zou dan wel uitkijken!
    Want er komt waarschijnlijk water uit. Dat loopt zo onder je wasmachine. Daar kan jij dan niet bij....

4. Charlie007

Kan er wel een doek onder leggen, als ik het klepje open doe dan komt er iig geen water uit. Kunnen de droger er ook wel aftillen hoor, die is niet zo zwaar.

5. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Hier lag er ook een doek onder, meerdere! Maar het loopt er toch onder ;)

Succes! :D

6. Charlie007

Nou dan ben ik blij dat ik die bak heb..;)

7. Charlie007

Het is gelukt! Kwam veel water uit inderdaad maar ik heb er een zak onder gelegd en toen een sponsdoekje in 4-ren gevouwen en steeds de filter weer open en dicht gedraaid op tijd, doekje uitgeknepen tot al het water er uit was...filter zelf was niet al te vies, geen cavia gezien alleen wel een lollistokje ha ha ;). Nu is het stinkwater er in ieder geval uit en hoop ik dat dat zurige verdwijnt.

C.

Deel Deze Pagina