Hey meiden, mijn water is vandaag om 02.30 uur gebroken in de auto, onderweg naar huis van vrienden! Ik voelde 4x water stromen en toen hebben we de auto maar langs de snelweg geparkeerd..eenmaal uitgestapt verloor ik nog meer..hele jurk NAT! We maakten die dag nog grapjes erover dat ik de auto misschien wel vies zou maken als mijn vliezen zouden breken. Pfffff, had er echttt niet op gerekend, meiden! Ben nog maar 38 weken en 1 dag zwanger... Heb nog niet eens alles in huis! Zou vandaag een babymatras halen, maar ook dat ging niet door wegens omstandigheden Maargoed, ik heb nu dus al krampen, die begonnen gelijk na het breken van mijn water.. Het is nog te doen, maar het idee dat dit allemaal nog veelllll erger wordt Was echt aan het shaken en trillen, he. Maar ik moet me ontspannen.. Want ik merk dat de pijn erger is wanneer ik gespannen ben. Baal dat het nacht is! Mijn zus kan niet komen i.v.m. de kleintjes. Mijn moeder wilt graag komen, maar zeurt alleen maar dat ik de VK moet bellen...word ik ook geirriteerd van omdat ik de regels denk ik wel ken. Heb maar gezegd: Ma, ga maar slapen!! Ik heb echt nu weeen om de paar minuten, maar duren maar een paar seconden. Ik vind het alleen moeilijk ze op te vangen... Weet me geen houding te geven en ben gespannen! Ga zo proberen even te slapen (als het lukt) Jullie horen van me!
spannend hoor meid. Ben benieuwd hoe het gaat. En tja, weer een bevestiging voor mij dat het pas gebeurt als je het niet verwacht (zegt ze ongeduldig hihi). Komt allemaal goed meid.
wacht even, we hadden gister net afgesproken met Miepie74 dat ik de eerste zou zijn nee hoor, heeeeeeeeeeeeeel veel succes meid, zet hem op, je kunt het!! ik duim voor je!!!
Spannend meid, ik hoop dat je gauw je kindje in je armen mag sluiten.....leuk leuk...ja sorry die bevalling niet dan natuurlijk!
O meissie toch, dat is schrikken en bovendien staat mijn geld op Marieke inderdaad, wat doe je nu!!!??? HEEL VEEL SUCCES!!!!! (en hopelijk tot gauw met mooie verhalen!!!)
Oooooh spannend! Zie je dat, juist als het nog even mag duren gebeurd het! Ben heel benieuwd hoe het je inmiddels vergaat, heeeeeel veel succes! (als de kleine er nog niet is haha!)
Ik wil je heel veel sterkte wensen! Ik hoop dat de bevalling (als die op gang is gekomen) hèèl voorspoedig zal verlopen. Succes! Grt Vanilia