Assi, gefeliciteerd met je prachtige dochter Yasemin. Dat is heel snel gegaan. Kan me voorstellen dat het voor jou dan nog heel onwerkelijk moet voelen. Wel rustig aan doen hoor.
Gefeliciteerd Assi! Wat een prachtige meid! Die van ons is nu 2 weekjes en langzaam maar zeker beseffen we dat het ons meisje is! (behalve als ze weer alles ondergepoept heeft, dan ontkennen we alles ) Rust lekker uit en blijf maar lekker naar haar kijken, ze is echt prachtig.. lijkt op die van ons, die heeft ook een bos met pikzwart haar!! Ga je zeker veel reacties op krijgen, geloof mij! Welkom op de wereld!! x Anael
Ik dacht vanmorgen, eens even kijken hoe het met Assi is, heb "gewoon" al even een prachtige dochter op de wereld gezet! GEFELICITEERD! Ze is echt een plaatje! Maar wat snel allemaal, ogisch dat je geen oog dicht kunt doen, je bent vast nog bezig om het allemaal te verwerken! Doe wel lekker rustig aan en allerbelangrijkst: Geniet van je prinsesje Yasmine!
Ik moest sinds gister hele tijd aan je denken na je verhaal dat je vliezen waren gebroken! Was het zelfs aan t vertellen op een verjaardag van een vriendin dat ik me afvroeg hoe t met je ging, terwijl ik je alleen ken van je verhalen op de pagina hihi Nu lees ik je verhaal en zie nog eens een foto ook!!! Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Yasemin en geniet ervan..Ze is echt een plaatje om te zien, ongelooflijk dat dat in je buikje zat vind je nie??...Enne, wel rustig aandoen he mama -x- Ufuk
wow super gefeliciteerd met jullie prachtige meid! Geniet ervan en laat je maar even lekker verwennen na deze topprestatie!
Tjeempie, dat is snel gegaan allemaal! Vervelend dat het zo pijnlijk voor je was, maar je hebt nu een heeeeel mooi meisje in je armen Maakt vast meer dan alles goed!!! Gefeliciteerd en geniet ervan mama!:d