Meiden, dank jullie wel! Vandaag de 2de dag met mijn kleintje en nu begin ik te beseffen van: Wowww mijn kleine meid! Je kunt je gewoon niet voorstellen dat er een ECHTE baby in je buik zit wanneer je zwanger bent. Echt overweldigend zo een kleintje! En oh, wat ruiken baby's toch lekker. Ik hoop dat jullie ook snel jullie wondertjes in de armen kunnen sluiten, hoor! Ik geef nu om de 3 uur borstvoeding. Ze drinkt gelukkig goed en het aanleggen gaat ook prima en heel natuurlijk. Wel heb ik heel veel last van naweeen! Vooral na het geven van borstvoeding. Maar door borstvoeding krimpt je baarmoeder en vandaar die krampen. Mijn buik is binnen 1 dag echt prima geslonken. De kraamzorg stond er ook van te kijken. Zal er straks wel een foto van zetten.
Wow wat klinkt dat super meis...ik hoop dat ik straks ook zulke fijne verhalen hier kan schrijven. Ik droomde vannacht al dat ik ging bevallen en met een poep en een scheet was het geklaard, haha maarja dat was maar een droom dus! Nou ik ben blij dat je zo lekker geniet van je kleintje!
Assi ondanks je vorige topic (over het er niet klaar voor zijn) merk ik nu dat ik hartstikke jaloers ben! geniet ervan meid, echt geweldig dat alles zo goed gaat! wow das een mooie buik!! (dat ga ik niet halen denk ik... )
@ assi, weet niet of je het zelf al had gelezen maar in de de augustus 2009 mama topic veel reacties en felicitaties voor jou! En wat super zeg die BUIK!!!!!! Ik wil ook!!!!! En je bevallingsverhaal!! geweldig!! om 2.30 je vliezen gebroken, om 8 uur babytje in je armen. Super gedaan!!
Geweldig joh...jouw meisje!!!! Lijkt me heel apart en heel bijzonder! Fijn ook dat je er niet zo lang op hebt hoeven wachten en dat ze ineens bedacht dat ze niet meer in je buik wilde zitten, maar in je armen wil liggen! Je buik ziet er al goed uit zeg! Je hebt helaas alleen geen foto in je album van hoe je er uitzag met 38 weken zwangerschap! Veel geluk!
Gefeliciteerd!!Ik zou ook wel willen bevallen met jouw termijn hoor, lijkt me heerlijk. Trouwens erg mooi kindje!Geniet er lekker van.
Wow die buik!Wat een mazzel heb je. Maar je was al erg slank van jezelf zag ik.Mijn buik was ook zo vlak na de bevalling van mijn eerste. Maar nu met deze tweede betwijfel ik het of het net zo zal zijn, vaak hou je dan toch meer last van een uitgezakte bol denk ik. Hoe meer kinderen, hoer erger die bol (heb ik zelf gezien bij een vriendin, die 3 kinderen heeft gekregen).
Jeetje Assi wat een mooie buik, je ziet nks van de zwangerschap!!! Hoeveel was je aangekomen, ik gok ook weinig of niet?
Ik heb helaas geen foto's van 38 weken zwangerschap. Maar die was best gegroeid, gewoon van formaat voor 38 weken zei de VK. Verder ben ik in totaal 13 kilo aangekomen. Ben ook blij dat mijn buik na 1 dag er al zo uitziet. Want je weet niet hoe het uitpakt. Je hoort van velen dat het een leeggelopen ballon lijkt, maar dat is dus niet altijd zo. Ik hoop wel dat die scheve zw.schapsstreep wegtrekt haha.