Hoi dames, Ondertussen ben ik op 11 weken en mijn eerste echo komt steeds dichterbij. Spannend zo wachten tot we onze spruit voor de eerste keer kunnen zien. Nu was mijn vraag kan je vragen aan de arts voor extra foto's (of hoe ik het ook moet noemen) Ik wou deze cadeau doen aan de meter en peter als ik die vraag aan de hand van een fotokader met tekst "wil jij mijn peter/ meter zijn" Heeft er nog iemand dit idee gehad en wat vond jij ervan gr marij
weet niet of je het kan vragen, meestal krijg je er 2 of 3 mee. Wel kan je bij een fotowinkel extra afdrukken laten maken zodat je die kado kan geven. Succes met je eerste echo.
Ik kreeg vanzelf al een behoorlijke rits mee! Je kan het vooraf even vragen is voor hun een hele kleine moeite en jij hebt er een hoop plezier van. Veel suc6 met jullie echo.
Ik heb dat nooit gevraagd, maar je zou even je situatie kunnen uitleggen aan de echoscopist en vragen of je er dus 2 afdrukjes extra bij mag hebben.
Ik kreeg de eerste keer twee foto's mee, ze was toen nog maar een boontje (7 1/2 week) Bij de tweede echo kreeg ik er 3 mee geloof ik. Bij mij waren ze niet zo happig op foto's, maar je kan het altijd vragen. Maaruh wat je ook doet, laat ze niet plastificeren!! Dan houd je een zwart plaatje over... Veel plezier bij de echo, is onwijs leuk om je kindje zo te zien spartelen!!
ik kreeg bij de eerste 3 foto's mee. Maar je kunt het altijd vragen nietwaar Als hij/zij het niet wilt doen: ik heb de foto's gescand (mocht er wat mee gebeuren, heb ik ze in elk geval nog op m'n pc staan) en een paar keer uitgeprint voor de liefhebber
Wij kregen er de eerste keer (met 7 weken) 2 mee, en de tweede keer (9 weken) 3 mee. Ik heb een foto van de echo gemaakt en uitgeprint, was ook duidelijk zat... Ik heb de echofoto's gebruikt/ga ze gebruiken met het bekend maken...
Inderdaad, de echofotootjes worden gedrukt op thermisch papier, dus niet in de zon laten liggen, en al helemaal niet plastificeren, want dan hou je niks over. Ik zet ze vast met wat plakband op een wit vlak en maak er dan met de digitale camera foto's van. Die kan ik vervolgens verder bewerken op de computer, rondmailen aan wie-ik-maar-wil en af laten drukken bij de HEMA. En nu maar hopen dat je een echoscopist(e) in een goeie bui treft. Ik had hele mooie afdrukjes van de nekplooimeting, maar de termijnecho bij 9 weken heeft alleen maar een vage grijze massa opgeleverd. In elk geval een fijne echo van een gezond spruitje toegewenst!
Ik zou ze ook inscannen op de computer. Ook als je ze donker bewaart, vervagen die dingen na verloop van tijd. Eenmaal ingescand kun je er van alles mee doen.
hoi dames, Bedankt voor jullie reacties Maar ondertussen hebbe al een ander idee gevonden om ze te vragen grtz
Ik kreeg ook 2 foto's mee. Denk dat je ze toch zelf moet fotograferen en dan af laten drukken daarna. Meestal geven ze niet extra