even een vraag over de echo

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sjeetje, Jul 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjeetje

Sjeetje Lid

Feb 10, 2009
    87
    0
    0
    Verkoopster
    Hoi dames,

Ondertussen ben ik op 11 weken en mijn eerste echo komt steeds
    dichterbij. Spannend zo wachten tot we onze spruit voor de eerste keer kunnen zien.
    Nu was mijn vraag kan je vragen aan de arts voor extra foto's (of hoe ik het ook moet noemen)
    Ik wou deze cadeau doen aan de meter en peter als ik die vraag
    aan de hand van een fotokader met tekst "wil jij mijn peter/ meter zijn"
    Heeft er nog iemand dit idee gehad en wat vond jij ervan

gr marij

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    weet niet of je het kan vragen, meestal krijg je er 2 of 3 mee.
    Wel kan je bij een fotowinkel extra afdrukken laten maken zodat je die kado kan geven.

Succes met je eerste echo.

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,199
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Ik kreeg vanzelf al een behoorlijke rits mee! Je kan het vooraf even vragen is voor hun een hele kleine moeite en jij hebt er een hoop plezier van. Veel suc6 met jullie echo.

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb dat nooit gevraagd, maar je zou even je situatie kunnen uitleggen aan de echoscopist en vragen of je er dus 2 afdrukjes extra bij mag hebben.

5. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    #5 juenco, Jul 26, 2009
    Last edited: Jul 26, 2009
    Ik kreeg de eerste keer twee foto's mee, ze was toen nog maar een boontje (7 1/2 week) Bij de tweede echo kreeg ik er 3 mee geloof ik. Bij mij waren ze niet zo happig op foto's, maar je kan het altijd vragen.

Maaruh wat je ook doet, laat ze niet plastificeren!! Dan houd je een zwart plaatje over...

Veel plezier bij de echo, is onwijs leuk om je kindje zo te zien spartelen!!

6. Maia

Maia Niet meer actief

ik kreeg bij de eerste 3 foto's mee.

Maar je kunt het altijd vragen nietwaar ;)

Als hij/zij het niet wilt doen: ik heb de foto's gescand (mocht er wat mee gebeuren, heb ik ze in elk geval nog op m'n pc staan) en een paar keer uitgeprint voor de liefhebber

7. tinusf

tinusf Actief lid

Jan 13, 2009
    194
    0
    0
    Wij kregen er de eerste keer (met 7 weken) 2 mee, en de tweede keer (9 weken) 3 mee. Ik heb een foto van de echo gemaakt en uitgeprint, was ook duidelijk zat... Ik heb de echofoto's gebruikt/ga ze gebruiken met het bekend maken...

8. flip

flip Actief lid

Jun 10, 2009
    174
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inderdaad, de echofotootjes worden gedrukt op thermisch papier, dus niet in de zon laten liggen, en al helemaal niet plastificeren, want dan hou je niks over.

Ik zet ze vast met wat plakband op een wit vlak en maak er dan met de digitale camera foto's van. Die kan ik vervolgens verder bewerken op de computer, rondmailen aan wie-ik-maar-wil en af laten drukken bij de HEMA.

En nu maar hopen dat je een echoscopist(e) in een goeie bui treft. Ik had hele mooie afdrukjes van de nekplooimeting, maar de termijnecho bij 9 weken heeft alleen maar een vage grijze massa opgeleverd.

In elk geval een fijne echo van een gezond spruitje toegewenst!

9. Tink

Tink Niet meer actief

Ik zou ze ook inscannen op de computer. Ook als je ze donker bewaart, vervagen die dingen na verloop van tijd. Eenmaal ingescand kun je er van alles mee doen.

10. Sjeetje

Sjeetje Lid

Feb 10, 2009
    87
    0
    0
    Verkoopster
    hoi dames,

Bedankt voor jullie reacties
    Maar ondertussen hebbe al een ander idee gevonden om ze te vragen:)

grtz

11. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Ik kreeg ook 2 foto's mee. Denk dat je ze toch zelf moet fotograferen en dan af laten drukken daarna. Meestal geven ze niet extra

Share This Page