Hoe lang zijn jullie blijven vloeien na een keizersnede? Het is voor mij nu 3,5 week geleden, en ik vloei nu sinds 2 dagen helemaal niets meer, ook bij het afvegen geen bruin meer op het papier. De eerste 4 dagen was het wel wat, vooral wat stolsels. Maar daarna leek het al snel op een hele lichte ongesteldheid. Dus eigenlijk best wel weinig. Nu vloei ik dus helemaal niet meer, en draag ik ook geen maandverband ofzo meer. Maar ben best wel bang dat het ineens toch weer losbarts, net als ik in de stad ben ofzo.. Moet ik me daar druk om maken, of blijft het ook weg als het eenmaal is opgehouden?
Hier geen keizersnede, maar vorige week had ik dus ook het gevoel dat ik niet vloeide. Ook geen bruinverlies etc meer. Maar sinds een paar dagen vloei ik weer heel erg....
Hier ook een ks en na 2 weken vloeide ik ook helemaal niet meer... toen weer eventjes wel een beetje maar na een week of 4 was het écht weg..
Dat is per persoon denk ik verschillend. Ik heb 5wk geleden een keizersnee gehad en vloei nu ook nog steeds. Wel weinig en bruinachtig maar heb nog wel maandverband nodig. Met een inlegkruisje red ik het niet....
Ik heb vorige week op 3 feb. mijn ks gehad, nu 9 dagen later vloei ik nog amper, heb meer dan genoeg aan een inlegkruisje. Hopelijk blijft dat zo, ik vind het niet erg!
Na de ks heb ik zo'n 5 weken gevloeid.. De eerste 5 dagen vrij heftig, daarna vooral gekleurde afscheiding.. Na 5 maanden weer ongesteld.
Hier ook een keizersnee. Ik vloeide na twee en een half week ook al niet meer. Nu alleen last van doorzichtig slijm wat af en toe loskomt.