Mijn werk: het voelt zo veilig, maar vind het niet meer leuk.

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Maar voor heel sectoren is dat gewoon niet waar, als je hier in de zorg aan de slag wilt dan kan dat. Na een tijdelijk contract krijg je dan in principe 'gewoon' een vast contract. Wij zijn vorige jaar met 4 meiden in de nachtdienst begonnen en iedereen heeft na een jaarcontract een vast contract gekregen.
    Dus natuurlijk zal het voor veel functie zo zijn maar ik denk ook dat je voor een groot gedeelte wel bang gepraat wordt...

2. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0

Het ligt misschien ook aan de streek waar je woont. Maar jij komt dan weer uit Friesland. Je zou verwachten dat in de buurt van de grote steden als Amsterdam en Rotterdam wel veel werk is. Ik zelf kom uit Drenthe...

Kijk 100% zekerheid kan ik niet krijgen, dat hoeft ook niet. Maar het is wel fijn om te weten dat er ergens veel werk in is.

3. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Wat is leerlingensalaris?

4. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik zou ook graag als administratief medewerker op een grote school willen werken. Ik zie nu bij 2 grote scholen een vacature staan. Kan het nog net redden om te solliciteren. Maar het zijn best hoge functies volgens mij.

Krijg er wel weer de kriebels van. Ik merk echt dat ik aan een nieuwe uitdaging toe ben.

Nu nog 2 goede brieven schrijven. Iemand tips?

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Heb eigenlijk maar één tip voor je:
    Bedenk nou eerst eens wat je echt wilt!

Je hebt nu al zo veel verschillende beroepen genoemd... Snap je wel, je wilt gewoon graag wat anders. Maar wát dan? Je weet wat je niet wilt, maar ik krijg de indruk dat je geen idee hebt wat je dan wél wilt...

Denk dat als je je nu halsoverkop in iets anders stort, alleen maar omdat het iets anders is, het weinig kans van slagen heeft... Ga na wat je echt wilt, en laat alle onmogelijkheden daarbij even los.

6. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Las vanmorgen een mail van mijn chef dat we binnenkort een hele andere werkverdeling op de afdeling gaan krijgen. Dit betekent dat alles anders gaat worden hier. Met andere collega's werken en andere taken. Ben best wel benieuwd nu...

7. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Wacht dat even af, orienteer je rustig, je huidige baan niet opzeggen voordat je een nieuwe hebt maar, bedenk je wel, je moet (waarschijnlijk) nog 35 jaar werken. Het kan niet perfect zijn, maar moet toch wel in de buurt komen.

Succes!!

8. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ja ben wel benieuwd hoe ze het zien!!

Misschien wordt het allemaal weer wat spannender en afwisselender hier.

9. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Wij horen dus pas over 2 weken wat de bedoeling is op de afdeling. Maar er zijn al collega's die al veel meer weten. Dat vind ik dus zo flauw!!! Het is toch logisch dat iedereen enorm nieuwsgierig is?

Deel Deze Pagina