Hoe zat dat ook alweer in het begin met je eigen eten? Vanavond hebben we kip madras gegeten en mijn dochtertje is al de hele avonden ontroostbaar. Zelfs aan de borst.. Nu kwam mijn man net met dat onze andere dochter in het begin erg heftig reageerde op bepaalde gerechten. Was al op bv.com aan t zoeken maar kan het niet vinden. Waar of niet waar en zo Ja wat is dan wel 'normaal' eten. Of gewoon het uit rijpen van de darmen? Moet er weer even in komen hoor..
Nog gefeliciteerd!! Kip madras is best mild toch? Uit zo'n Knorr-pakje? Mijn zoontje had gevoelige darmen en reageerde op prei en kool. Alle kruiden (mijn man kookt graag Indiaas) gingen goed.
Mijn zoontje reageerde wel op spruiten of idd kool... Dus naar mijn idee kan je kindje idd last krijgen van wat jij eet
Ja een kindje kan zeker reageren op wat jij eet. Heb je nog iets anders gegeten en is dit de eerste keer ? Hier reageerde hij heel sterk op koolzuur in drinken daar kreeg hij hele erge krampen van ik ben gestopt met het drinken van prik en het was weg ..
Hoi, Babies kunnen inderdaad reageren op wat je eet, net als tijdens de zwangerschap. Ik vond de volgende pagina's wel interessant om door te lezen (is alleen wel in het Engels): Foods to Avoid While Breastfeeding | What Not to Eat While Breastfeeding | BabyZone Maar het is voornamelijk proberen in kleine hoeveelheden en als je kleine reageerd is het helaas even tijdelijk vermijden. Succes!