Hallo, Onze dochter is ruim 3 maand en gaat sinds 2 weken naar de creche. En ja hoor, meteen raak, snotverkouden. we hebben via de apotheek neusspray met zeezout erin gekregen, sprayen we ong. 3 x per dag, voor de fles. Een halve ui op haar kamertje gelegd. dit hielp naar mijn gevoel niet echt. Nu een potje vicks vaporub opengedraaid en in haar ledikantje gezet...Iemand nog tips verder? we horen haar rochelen en vol zitten, zo zielig.....
hoi mijn zoontje van 8 weken is ook al goed verkouden geweest en hem heel goed geholpen heeft is bij kruitvat verkrijgbaar is een neuspompje om het slijm uit t neusje te zuigen let wel op eerst pompje induwen in neus doen en dan los laten en dan zuigt t het slijm en snot eruit. doe wel eerst zoutoplossingspray in neusje dan gaat t nog beter. lees eerst de gebruiksaanwijzing,als t verkeerd wordt gebruikt gaat t snot nog dieper zitten en het kost rond de 5 euro veel succes groetjes
neuspompje, uitje, neusspray, hoofdeinde wat omhoog, vaak rechtop dragen, weet niet zeker of Luuf al mag, dacht het wel, lichtje insmeren eventueel zwitsal eucalyptus badje en btj stomen in de badkamer ( niet te erg natuurlijk maar een btj)
's avonds evt een paracetamol zetpil (mag vanaf 3 maanden) als ze zich echt niet lekker voelt. Het is dan maar een verkoudheid, maar je kan je toch wel behoorlijk beroerd door voelen, en zo'n kleintje kan dat niet zeggen he. Beterschap voor je kleine
hoi allemaal, bedankt voor jullie tips! hopelijk helpen ze en is mijn kleine meid er snel weer bovenop!
bak met heet water met een lepeltje luuf naast het bedje zetten. Als je zelf gaat douchen je kind in de badkamer op een handdoekje leggen (lekker stomen). Bedje schuin (een boek onder de poten bij het hoofdeind, net te veel...die van mij zakte onder de dekens...)