Boxers, hij wil ook geen gewoon ondergoed. Deze zijn soepel en niet zo stug. De boxers van Zeeman wil hij ook wel aan
En juist een boxershort die wat strakker om zijn benen zit? Maatje kleiner dus eigenlijk.. misschien schuift dat wat minder makkelijk of voelt hij het niet zo fladderen rond zijn benen.
Man vind boxers van eender welke soort of strakte ook echt verschrikkelijk om aan te hebben, dus die heeft ook gewone onderbroeken. En dan wil ie ook nog alleen 1 bepaald model van scheisser die zijn misschien wat duur voor een elfjarige, maar er bestaan echt wel veel printjes die stoer zijn en echt niet meisjesachtig. Bij mannen/ jongens zit er toch ook altijd zo een soort van 'extra plaats stukje stof' vanvoor, (weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven) dat is ook al een verschil met een meisjesonderbroek.
Zijn z'n boxers niet gewoon een maat te groot? Ik zou ook gewone slips voorstellen. Hij wil het niet, maar kan er wellicht wel één proberen en op gymzalen, zoals voorgesteld een boxer aan doen. En een jongen van 11 kan je prima de keuze geven hoor. Óf een slip proberen en met de gym een boxer óf voor paal staan doordat je de hele tijd aan je kruis trekt.
Bij de maat kleiner had hij het ook. Hij droeg tot voor kort eigenlijk te kleine, maar daar deed hij het ook bij. Daarom grotere gekocht, maar hij bleef sjorren en frutten.
Ik heb gisteren bij de Zeeman zo'n witte boxer gekocht die @Neuzeke voorstelde. Die heeft hij vandaag aan. Ik ben dus benieuwd hoe die zit. En ik heb toch voor hem twee slips meegebracht om te proberen. Hij wil ze toch wel proberen, maar idd met de gymdagen toch liever een boxer. To be continued....
Nou de witte boxer van de zeeman is uitgetest. Hij zat lekker, zei hij Ik heb hem ook niet zien sjorren en frutten. Hij trok vanmorgen een slip aan, maar die heeft hij meteen weer uitgetrokken. Dat zat zo raar, zei hij. Het zal waarschijnlijk even wennen zijn, maar nu is hij eerst naar scouting. Dat uittesten doen we dan maar een andere keer.
Hij heeft inmiddels de slips 2x 10 minuten aangehad. Hij vindt ze vreselijk zitten. Ik weet niet of ik hem zover krijg dat hij het eens een paar uur wil proberen vol te houden. Om te kijken of hij er toch aan kan wennen. De witte boxer van zeeman vindt hij wel lekker zacht, maar de pijpjes kruipen toch op en dat vindt hij heel vervelend. Ik had ook nog 2 lange boxers gevonden. Online bij muchachomalo. Die besteld en die heeft hij nu ook gedragen. Die kruipen niet op en vindt hij dus wel lekker zitten. Maar ze zijn te lang voor bijv met gym, want toen kwam zijn boxer onder zijn gymbroek uit Nu heb ik gelezen op de site dat de gewone boxers van muchachomalo ook niet opkruipen. Of dat echt klopt weet ik niet, maar nu heb ik nog een paar boxers gekocht in de gewone lengte. We gaan het ervaren. Het blijft dus een echte zoektocht...
Heeft hij misschien afwijkende maten? Dat hij bijvoorbeeld juist dikke of dunne bovenbenen in verhouding heeft, of extra ronde of juist geen billen? Want dan is de kans er ook dat je het in de standaard confectiematen niet opgelost gaat krijgen... Wat je nog kunt overwegen als het niet lukt om het in de winkels te vinden, is om op maat te laten maken. Ik maak zelf kleding en dan kun je op basis van opmeten en tabellen patronen aanpassen op maat, mijn kinderen zitten ook vaak niet in standaard maten.
Hmm, ik heb niet het idee dat hij zulke afwijkende maten heeft. Hij is best dun. Hij draagt vooral smalle broeken. Ze zijn eerder te breed. Met zijn ondergoed zit hij vaak een maatje kleiner dan hij qua lengte zou horen te dragen
Misschien is een maat kleiner dan weer net te klein voor wat hij nodig heeft aan lengte? Het is een beetje technisch, maar als hij wel de lengte nodig heeft dan hoort daar weer een andere lengte/vorm/ronding van de naad bij het kruis en de billen bij. Ik hoop voor jullie dat het gaat lukken met de bestelde boxershorts, want dat zou wel echt de eenvoudigste oplossing zijn.
De extra lange boxers heb ik in zijn eigen maat besteld. Die zitten goed. Hopelijk zijn de gewone boxers van hetzelfde merk ook goed. Fingers crossed!
Voetbalbroek tenue die zijn vaak tot net boven de knie, dus dan zou hij daar geen last meer van moeten hebben
Een nieuwe broek voor gym....Dat is idd ook nog een optie. Stom, niet eens aan gedacht Ik zal eens kijken wat ik in de kast heb liggen. Met 3 broers boven hem heb ik door de jaren heen een aardige collectie sportkleding verzameld. Bedankt voor de tip
Waren die van de nieuwe bestelling wel goed met de kortere pijpen van dat zelfde merk? Ben toch wel benieuwd of het gelukt was.
Nee helaas. Hij vertelde dat die pijpjes ook oprolden. Toch loopt hij nu niet te plukken aan zijn ondergoed. Ik heb dus ook wel een beetje het idee dat hij er maar bij vlagen last van heeft. Ik heb alleen geen idee wat de trigger zou kunnen zijn.
Misschien zal hij er erg gevoelig voor zijn als het net niet lekker zit, dat het hem ook snel opvalt. Ik weet niet hoe handig je bent, maar je zou ook nog kunnen overwegen om die met de lange pijpen iets in te korten, tussen de lange en de korte in. Maar een lange gymbroek wat hierboven genoemd wordt is natuurlijk nog makkelijker.
Ik ben op zich redelijk handig, maar dat inkorten zie ik toch niet zitten. Ik kijk wel voor een langere gymbroek