Onze dochter slaapt al lange tijd niet meer tussen de middag helaas. Ik leg haar wel elke middag op bed omdat ze dan even wat kan uitrusten en ik even snel wat kan opruimen / poetsen. Alleen de tijd dat ze op bed blijft is erg kort aan het worden. Ze heeft 3 knuffels in bed liggen en ze krijgt en boekje mee. Wat doen jullie om je dreumes/peuter een lange tijd op bed te houden?
Hier een 15 tal knuffels, boekjes en nachtlampje. geen idee hoe ik hem erin hou, hij zjngt en speelt gewoon een uur
Eh niet? Als ze niet meer wilden slapen hoefden ze ook niet van bed naar mij. Opruimen en poetsen kan ook prima met een peuter ernaast hoor! Anders zou mijn huis wel erg vies zijn
Even in de box als je beneden bezig bent en als ik boven bezig was deed ik ze in hun bedje wel gewoon rokgordijnen open Die ik met me zoontje van 9 maanden ook hoor kan niet wachten tot hij slaapt met bepaalde dingen Dan gaat hij in box en als ik keuken die in kinderstoel naast me En wanneer klaar ben ga ik met hem even spelen op de grond hij kruipt overal en trekt overal aan
Zoontje vermaakte zich al zingend en kletsend zo een uur op bed maar op een gegeven moment was dat ook over en tja, daar kun je weinig aan doen denk ik...hier pakte hij z'n rustmoment ook wel op de bank. Opruimen/poetsen heb ik overigens altijd gewoon met zoontje om me heen gedaan, hij op bed betekende ik op de bank
Hoe oud is je kindje? Hier een zoontje van 2 jaar en 8 mnd. Ik leg hem op bed als ik denk dat hij moe is. De laatste tijd kletst hij alleen maar. Dit houdt hij een half uur tot een uur vol. Zodra hij mij roept haal ik hem eruit.
Niet, geen slaapje is hier uitrusten op de bank, maar dan wel even met mij samen, even een boekje lezen, op de iPad ofzo. En gezien het dutje soms zeker 2,5-3 uur duurde heb ik zonder dutje wel wat tijd om even de afwas en kruimels weg te werken.