wie uitnodigen op verjaardag

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ikke84, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Bij mijn dochter zitten 20 kindsjes in de klas natuurlijk nodig je niet iedereen uit of doen ze dat wel?:(

er zijn al 2 verjaardagsfeestjes geweest maar mijn dochter is daarvan niet uitgenodigd 1tje daarvan was een jongetje daar kan ik nog inkomen
    2de was een meisje en heeft bijna alle meisjes uitgenodigd volgens mij maar mijn dochter niet

maar goed vraag is eigenlijk wie nodig je uit? waarvan het kind het meest mee heeft?

2. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hoe oud is je dochtertje?

Ja, ik zou kiezen waar je kind het meeste mee heeft, waar ze over praat, waar ze mee speelt enz..

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Toen Thijmen vier werd heb ik ook een paar kindjes uitgenodigd waar hij veel mee speelt en veel over praat. Je kunt niet iedereen uitnodigen.

Ik vind trouwens wel dat als je praktisch alle meisjes uit de klas uitnodigt die ene er ook nog wel bij kan. Doe dan gewoon alle meisjes...

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja hier is heel duidelijk met wie ze het meest speelt. Maar waarom vraag je niet wie ze graag op haar feestje wil?
    Dat streep je in gedachten weg tegen de kindjes waar ze regelmatig over praat. En dan hou je vanzelf wel wat over.

Ik zou in ieder geval sowieso nie alle meisjes uit de klas uitnodigen :)
    Veel te veel :)
    Maar ze spelen altijd met een groepje van 4 en in de klas zit nog een meisje waar ze wel veel mee doet.
    En dan zou ik het wel prima vinden verder :)

5. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    hoeveel kindjes zijn er dan meestal op een feestje?

6. woezelenpip1980

woezelenpip1980 Actief lid

10 okt 2011
    354
    0
    0
    hier pas een feestje gehad en we hadden 5 kindjes dochtertje mocht er zelf 5 uitzoeken die ze graag op haar feestje wou

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@ikke: dat is denk ik ook een beetje afhankelijk van wat je gaat doen.
    Ik zou als in de deur uit zou gaan met ze liever kiezen voor iets minder kindjes. Je moet ze toch in de gaten houden.
    Wij hadden laatst een feestje met in totaal 7 kids maar die bleven thuis en dat ging best goed.
    Deel van de tijd speelden ze boven en deel van de tijd dansspelletjes en taart en chippies.

(en als je "2hoog achter" woont is 6 wellicht ook wat veel maar dat kun je zelf beter inschatten dan wij denk ik)

Ken je geen ouders op school die je kunt vragen wat zij hebben gedaan?

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Of even aan de juf/meester vragen met welke kindjes ze veel omgaat in de klas? Die weten dat meestal ook wel lijkt mij.

9. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Mijn zoontje heeft 6 januari een feestje en nodigt daarvoor 8 kinderen uit.
    1 beste vriendje waar hij altijd mee speelt,
    1 vriendje waar hij al een aantal keer mee gespeeld heeft,
    1 buurmeisje en tevens klasgenoot,
    1 zoontje van mijn vriendin waar hij ook op een partijtje is geweest
    2 (tweeling) jongen/meisje, kinderen van goede kennissen en buren van ons en klasgenootjes/vriendjes van onze zoon
    1 meisje waar hij erg gek op is en waarvan de moeder ook op zw.gym heeft gezeten bij mij en die zit in het zelfde zwemgroepje
    1 meisje die onze zoon er heel graag bij wil hebben...

Pffft, ik vind het eigenlijk best veel, maar ik heb wel ervaring met groepen kinderen (heb de PABO gedaan en werk op een kdv) en mijn buurmeisje dat ook de PABO doet komt helpen, dus dat moet goed komen. Het zijn ook stuk voor kinderen bij wie ik het 'lullig' zou vinden als ze niet gevraagd zouden worden. En dan, het duurt maar 3,5 uur en dan is het ook weer over:D

Deel Deze Pagina