Mijn zoon + dokters = drama!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MvS, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nee, je stelt je nie aan hoor, het is zo.

Ik heb mijn zoontje altijd meegenomen naar de huisarts. Daar is een leuke lichte wachtkamer en de huisarts is heel aardig en draagt geen witte jas. hij praat ook altijd even met mijn zoontje. Mijn zoontje heeft een dokterssetje en mag mij altijd onderzoeken net als de dokter.

Feit blijft dat het een heel akelige behandeling is... Ik weet niet wat je nu het beste kan doen. Stickers plakken als hij er af blijft? Week niet gekrabt klein cadeautje? Normaal ben ik niet zo van de stickers (ik snap bijv. niet waarom je eten of plassen op een potje moet belonen) maar dit is wel even wat anders!

2. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.175
    4.324
    113
    Vandaag weer geweest en de arts had uit voorzorg alvast witte doktersjas uitgedaan maar het maakte niets uit. Gillen, schreeuwen, 'niet doen, niet doen' gillen en helemaal overstuur. Met veel moeite consult kunnen afmaken. Pff, zo vermoeiend. En de arts deed echt helemaal niets, alleen kijken (naar vlekjes op zijn lichaam). Thuis ook doktertje gespeeld om het leuk te maken maar dat maakt allemaal niets uit en ook de witte jas dus niet.

Deel Deze Pagina