Hallo, Mijn zoontje van 10 weken oud heeft reflux en vermoedelijk ook koemelkallergie. Voor de reflux gebruikt hij medicijnen en voor de kma geven we nu Nutrilon Pepti met johannesbroodpitmeel. De klachten zijn veel minder alleen is hij nog steeds erg onrustig. Hij slaapt wel de hele nacht door maar alle andere slaapjes is hij erg onrustig. Gaat vaak helemaal niet slapen en als hij al slaapt dan zijn het hazenslaapjes. Ook heeft hij eczeem plekjes op zijn schedeltje, op z'n ooglid en achter zijn oor. Donderdag moeten we weer terug naar de kinderarts en daar wil ik gaan vragen of het zin heeft om over te stappen op Nutramigen. Denkt u dat er een kans is dat Nutramigen zijn laatste onrust weg zou kunnen nemen of iig verminderen? Ben wel een beetje bang dat we straks onze heerlijke nachten weer kwijt zijn door het wisselen van voeding. Alvast bedankt!
Hallo, Klachten van een allergie kunnen nog wel 2-4 weken doorwerken. Het is belangrijk dat jullie de pepti ook 2-4 weken gebruikt hebben. Wanneer er daarna nog steeds klachten zijn, kan het zeker helpen om over te gaan op de Nutramigen of Friso Allergy Care, de arts kan je hierbij verder helpen. Groeten Eveline
Dankje voor je reactie. We gebruiken nu ruim 7 weken pepti dus het lijkt mij dan wel verstandig om het iig aan te geven. Nogmaals bedankt!