wow senna... na alles wat er met je is gebeurd... een prachtige zoon... en wat een flinkerd, en een Super knapperd ik zou heeeeel trots zijn ... hopleijk mag ie gauw naar huis, en gelukkig doet hij het heel goed heel veel liefs, en nog Heeel erg gefeliciteerd sarah
Super Senna! Ik had niet gedacht dat het toch nog zo snel zou gebeuren! En super dat alles zo goed gaat en wat is hij mooi op gewicht!! Hopelijk mag hij snel mee naar huis! Gefeliciteerd!
Wat een lekker ding hee... Echt super... Ben blij te horen dat alles goed gaat ondanks de ellende vooraf en de vroeggeboorte!!! Meid geniet er lekker van samen en heel veel geluk toegegwenst vanaf deze kant!!! xXx Joy
Van harte gefeliciteerd met je zoon!! Dus toch al door gezet, na zo lang al met ontsluiting te hebben gelopen!! Fijn dat je je nu niet meer zo veel zorgen hoeft te maken en dat het zo goed gaat met Luca. Leuke naam trouwens!! Als Lynn een jongentje was geweest had zij ook zo geheten!! Groetjes Carry
Zohee Senna..dat heb je snel voor elkaar joh! Heerlijk mannetje is het.. geniet er maar lekker van! Jammer dat hij nog in het ziekenhuis moet blijven..hopelijk niet lang meer! (pfff als ik jou Luca bekijk... die van mij is net zo groot nu en zit nog warmpjes in mijn buik.. blijft toch bijzonder!)
wat een heerlijk ventje,dat ie maar snel mee naar huis mag meid, kan je der lekker van genieten. groetjes jacky
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Luca! Fijn dat hij zo'n mooi geboortegewicht heeft, ik hoop dat hij snel mee naar huis mag.
Wat n scheetje...gefeliciteerd!!! En wat n flink gewicht zeg!! Veel geluk samen en hopen dat ie gauw thuis is!!