Gefeliciteerd meid met je mooie zoon, jammer dat je hem niet mee kon nemen, maar ja het is niet anders Ik had het zo te doen met jou met die slijmprop e.d. Wij lopen bijna gelijk en ik leefde gewoon met je mee. En nu ik die foto's zie van dat kleine lekkere mannetje, moet ik gelijk denken aan mijn kleine mannetje die ik binnenkort ook in mijn armen wil sluiten. Kan haast niet wachten Maar goed, jij kan alvast genieten van al dat moois en rust nog maar lekker uit, heb je verdient Groetjes en heel veel liefst Patricia.
Gefeliciteerd! wat een mooi mannetje zeg echt een schatje om te zien. duim voor je dat hij snel met je mee naar huis mag.
Wat een scheetje, van harte gefeliciteerd en hopelijk mag je je kleine mannetje heel snel mee naar huis nemen! Liefs, Lise
Van harte gefeliciteerd! Wat een lieverdje zeg. En wat goed dat hij het zo goed doet. Ik wens je een fijne kraamtijd!
Ooooooohhhh.... wat issie lief! Gefeliciteerd, fijn dat jezelf alweer thuis bent, maar nu moet die kleine ook snel komen, natuurlijk! Geniet ervan! Liefs Niki
ooooooooooh, wat een mooi kereltje jullie Luca. En zo flink voor zijn leeftijd! Echt geweldig, meid. Van harte gefeliciteerd en natuurlijk de kersverse papa ook. Ik hoop dat Luca snel naar huis mag en je je niet meer zo leeg hoeft te voelen.
Oh wat een droppie! Gefeliciteerd meid. De neonatologieafdeling is helemaal niet erg en zo te horen doet hij het heel goed. Met die van mij is ook alles goed gekomen. Kan mij voorstellen dat het schrikken is geweest maar het gevoel van je hebt een kind wat ze je direkt afnemen is niet leuk, maar je kunt dadelijk over ongeveer 2 weken nog heerlijk 14 weken met hem thuis blijven terwijl de andere dat maar 10 (of soms 12) weken kunnen. Geniet van de tijd die je hebt als hij thuis is, en doe het een beetje rustig aan anders heb je straks een burn-out van naar het zh rijden enzo. Suc6
tnx voor de lieve reacties! en medeleven van al dat gedoe dat vooraf is gegaan. Toen heb ik misschien veel geklaagt, maar het is het allemaal waard. Echt zo bijzonder he als ie er is... en zo ontzettend emotioneel! Ja indd een heel flink gewicht, de kinderarts heeft het voor de zekerheid nog nagevraagt bij de gyn, of het termijn wel klopte, maar die waren er 100 % zeker van dat de uitgerekende datum klopte.. Dus hij is indd echt flink! Misschien toch van al dat liggen in het zkhs, plus de zwangerschapssuiker. Nu is dat alleen maar positief voor hem. Hij doet het goed, heeft alleen wel even onder de lamp gelegen omdat hij te geel was en zijn bilirubine gehalte veel te hoog.. nu even afwachten hoe dat morgen is.Ook zijn zijn schildklierwaarden te hoog, vandaag weer geprikt, vanavond denk ik de uitslag. Flesje drinkt hij ook leeg alleen moet ie goed gestimuleerd worden. Al met al doet ie het goed, ga ervan uit dat hij volgende week een keer naar huis mag! en dan is het genieten!! (nu ook al hoor ) Hij weegt nu 2900 gram, hopelijk komt ie gauw weer aan. Zal binnenkort nog wel even wat fotootjes posten