mijn zoon is heel hard gebeten op het kdv,voor niks!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door diaan1982, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

taj mijn zoontje gaf ook ?"kusjes" doormiddel van bijten dat was zijn manier lastig zeer zeker maar na 2 maanden werd het veel beter en gaf hij normaal kusje.

vergeet niet dat hhet baby's cq peuters zijn die niet altijd weten hoe het moet.
    therapie vind ik echt gruwelijk overdreven. kom op zeg straks komt die van jou in de peuter pubertijd nou dan doen ze nog veel meer wat niet kan. maar vergeet niet dat ze het niet weten!

hij bijt niet om gemeen te doen dat durf ik met 80% zekerheid te zeggen. lomp ja zeer zeker maar om nu z'n relaas er tegen aan te gooien. nee dat vind ik niet kunnen.

soms is het verstandg je te verplaatsen in een kind in goed en in slecht gedrag

2. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    nouja mischien verkeerd bewoord dan,bedoel ook niet dat hij naar een psycholoog ofzo moet,maar dat er eens een pedagoog komt kijken op het kdv,van hoe en wat.
    want het lijkt mij ook niet leuk voor de andere kindjes,hij is wel een beetje het ""terroristje zeg maar"" van de groep.

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Eerst was het alleen een afdruk van het gebitje van het kind en nu is het al tot bloedens toe vastbijten??

Sorry hoor, snap dat je er van baalt. Dat deed ik ook toen mijn zoon gebeten werd. Maar om nou gelijk dan maar te beweren dat de dader maar eens een therapeut moet bezoeken? We hebben het nog wel steeds over een kind, wat waarschijnlijk ook niet goed weet hoe het zijn gevoelens moet uiten. Aan de leidsters de taak om dit met de ouders te bespreken. Grote kans dat die zich ook rot voelen.

En nog rotter als blijkt dat het gedrag van hun kind hier in een topic word besproken.
    Je zou die moeder maar zijn en dan lezen dat je kindje het terroristje van de groep is.

4. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Volgens mij staat er tot bijna bloedend toe in het stukje dat je gequote hebt, maar afijn...

TS, ik kan me wel voorstellen dat je er moeite mee hebt en ik kan me ook voorstellen dat wanneer de 'dader' dit gedrag blijft vertonen er eventueel samen met de ouders naar een oplossing wordt gezocht, mogelijk in de vorm van een soort hulpverlening om het kindje te leren op een andere manier met zijn emoties om te gaan. Het gaat immers niet om een kindje van 1 of 2 jaar, maar om een kindje van drie jaar die in mijn ogen toch eigenlijk wel moet weten dat hij niet mag bijten.
    En tuurlijk balen de ouders ook, maar als het mijn kindje zou zijn die dit gedrag vertoonde dan zou ik er wel wat aan willen doen en eraan willen werken om te voorkomen dat het verder escaleert. En ik vind dat je slaan en duwen (wat natuurlijk ook niet mag) niet kunt vergelijken met een ander kindje in zijn wang bijten.

5. redchevy

redchevy Actief lid

23 aug 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    ik zeg....politie bellen. De bijter kan wel een seriemoordenaar in de dop zijn:D

sorry ben zwanger....hormonen:cool:

6. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    sorry, hoe kun jij daar over oordelen. Wat weet je wat de ouders er aan doen? Ik beaam dat het vervelend voor je is. Mijn dochter heeft ook al meerdere kindjes gebeten. Vaak in een periode dat ze erg gefrustreerd was. Natuurlijk voelde ik me rot! Maar ze was op dat moment nog geen jaar. We hebben haar zelf elke keer terug gebeten (wel zachtjes hoor! als ze het bij ons deed) Maar vaak doen ze dit uit het niets. Ze doet het nu helemaal niet meer. Maar wij hebben het altijd direct afgestrafd. Op het KDV krijgt ze dan ook straf! waar ik helemaal achter sta! Maar de ouders zijn er op dat moment niet bij.

7. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    tjonge jong zeg...sorry hoor.
    heb toch ook nergens neergezet dat het voor de ouders niet rot is:(
    en zoals eerder aangegeven bedoel ik toch ook geen therapie????????? of ben ik nou scheel.
    maare jullie lezen dit,en ik weet meer van de situatie,maar dat zet ik niet op inet....dus ik kan dat best beoordelen.
    wat een korte lontjes hebben jullie zeg

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Huh? dat zeg je toch zelf..

9. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    geschreven op 17:49....of heb je daar overheen gelezen??

10. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    miekje1979: heb ouders gesproken,dus weet wel wat ze eraan doen.

11. Purk

Purk Niet meer actief

Ontzettend rot voor jou en je zoontje dat hij zo hard gebeten is. Dat schijnt idd vaker te gebeuren. Hier gelukkig nog geen ervaring (en dat wil ik graag zo houden). Je doet er denk ik weinig aan. Zolang het kdv actie onderneemt, zullen de ouders zich dit vast erg aantrekken. Ik snap dat je nu niet zo'n zin hebt in het kdv, maar je kunt je mannetje niet zijn hele leven beschermen....

Sterkte met zijn wangetje, veel knuffels en vallen en stoten gel moeten werken

ps veel zwangere vrouwen/moedersen hormonen op een zwangerschapsforum zorgt wel eens voor minder gewenste reacties :D, het is vast allemaal niet zo kwaad bedoeld

12. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    dankje purk!

ster27:je slaat de spijker op z,n kop! kindje kan ook niet met emoties omgaan,is voor kindje zelf ook heel vervelend lijkt mij.
    (sommige mensen lezen,wat ze willen lezen he)

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nee niet overheen gelezen:) Maar ik snap niet zo goed meer wat je nu wilt.. eerst wel naar een therapeut, dan toch niet maar een pedagoog erbij? Het lijkt mij dat er dan wat meer aan de hand moet zijn, dan alleen herhaaldelijk bijten..

maar goed, ik zal het wel verkeerd begrijpen allemaal..

En niet alles ligt aan hormonen hoor;):)

14. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    er stond therapeut klopt,kon niet niet op het woord komen,vandaar dat er ofzo bijstond,bedoel dus pedagoog.
    en ik denk dus ook dat er meer aan de hand is (van horen van),maar dat ga ik niet op inet zetten.
    is ook beter voor het kindje toch,als het hulp krijgt??
    en wat ik eigenlijk wou,was m,n ei even kwijt.

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

ik hoop dat jouw kind nooit zal bijten

maar wat een overdreven reacktie zeg
    naar een therapeut toe...

ik denk altijd maar zo
    als je jouw kind ophaald en ze melden jou dat je kind een ander gebeten heeft
    hoe rot zul je je als mama wel niet voelen

denk echt dat ik heel verdrietig zou zijn

net zoals je ook verdrietig bent als je kind gebeten is

leidsters mogen niet zeggen wie de bijter is

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Uiteraard hoef je dat niet hier neer te zetten, dat snap ik.. Alleen wel even handig als je dat erbij had vermeld in je eerste paar posten haha..

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    ...............:$

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    joh mischien lekker 24/7 voor je eigen kind zorgen:)

19. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

je kan het kindje dus wel????

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007