Mijn zoon kan zich slecht concentreren!

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Caithy, 15 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Nou hier een goed oudergesprek gehad!
    Hij zal nooit kunnen tippen aan de lijn van de cito's maar hij laat heel duidelijk groei zien en volgens juf is er geen sprake van blijven zitten of overdoen van gr 4.
    Hij volgt zijn eigen lijn.
    Natuurlijk hopen we dat we snel een afspraak hebben bij het RID zodat we kunnen bekijken of hij dyslectisch is.

2. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Zo....vanmiddag gesprek gehad.
    Was opzich een prima intake gesprek. Alleen had ik er wat meer van verwacht ofzo..ik weet niet, alles wat wij hadden ingevuld op het uitgebreide formulier ging ze weer vragen.
    Het was wel een fijn gesprek en het voelde ook wel goed...geen wachtlijst dus we krijgen vlot een oproep voor een iq test en het dyslexie onderzoek.
    Ze stoppen met de behandeling voor dyslexie als blijkt dat het iq lager is dan 70 en of ze andere stoornissen vermoeden.
    Zal mij benieuwen allemaal...ben erg nieuwsgierig ook naar het iq. Ben vergeten te vragen wat het gemiddelde iq op deze leeftijd is...weet iemand van jullie dat?

3. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad!
    En ook goed om te horen dat er groei te zien is...dan is er toch wel duidelijk sprake van ontwikkeling!

4. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Hoe is het verder gegaan?
    Hebben jullie al onderzoeken gehad?

Hier hebben we volgende week de telefonische intake en een week later de kennismaking.
    De weken erna 2 ochtenden waarin het onderzoek zal plaatsvinden en dan na 2 weken de uitslag (bijna jammer dat de vakantie er tussen zit).
    Dus het eindgesprek op 4 mei.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    100.

Deel Deze Pagina