ik ben brigitte ik ben 23 jaar ik heb een zoontje van drie jaar oud! na 18 maanden bleek ik in verwachting van me tweede kindje de heel zwangerschap verliep goed! Op 5 juni na een zwangerschap van 39+2 ben ik bevallen van een gezonde zoon JAYVARO 49 cm en 3320 gram na een week of vier hield me zoontje niks meer binnen wegens kans op uidroging is ie op genomen in het ziekenhuis na een verblijf van een week mocht ie weer mee naar huis toe daar heb ik nog 9 weken voor m gezorgd tot ik op 6 september 2007 na een ochtend voeding de kleine weer in bedje had gelegd ik me kindje met de volgende flesvoeding levenloos in bed vond heb gelijk 112 gebeld en die zijn erg lang bezig geweest na reanimatie thuis en naar het ziekenhuis en in het ziekenhuis kreeg ik om 13:15 te horen dat mijn zoon helaas was overleden aan wiegendood ik mis hem nog iedere dag maar mijn geluk werd weer genomen en ben nu 19 weken zwanger van me derde kindje die ik verwacht op 22-06-2008
Wat een afschuwelijk verhaal zeg..... Je mist je kindje vast nog iedere dag. Heel veel geluk in je zwangerschap! Dat je zoontje en dit kindje maar altijd bij je mogen blijven. Ik verplaats hem even naar vlinders vanaf 25 wk...omdat je zoontje na de 25 wk is geboren. Ik snap je onderwerp ook niet helemaal...sorry. Elmo (moderator)
@brigitte: wat moet dat een vreselijke ervaring zijn geweest! Wil je heel veel sterkte wensen met dit vreselijke verlies. En tergelijk feliciteren met het wondertje wat door jullie engeltje is gegeven! Liefs Linda @Elmo: Ik begrijp wel wat ze bedoelde met het onderwerp. Ik denk dat de TS niet heeft begrepen dat het gaat om vlindertjes die zijn geboren na X aantal weken. Maar na hoeveel weken de baby is overleden. Haar kindje was dus al 13 weken oud (vanaf het moment dat het geboren was) toen het overleed. Ik denk dat zij denkt dat het gaat om baby's die geleefd hebben en later zijn overleden.
Brigitte, ik wens je nog veel sterkte met het verlies van je zoontje. Vreselijk om dit mee te maken. Ik hoop dat je nieuwe zwangerschap goed verloopt.
lieve birgitte, woorden schieten te kort. hoop dat het een plekje heeft gekregen. hij zal nooit worden vergeten. gelukkig is het zonnetje weer gaan schijnen voor jullie. En hoop dat je een mooie zwangerschap hebt en lang gelukkig samenzijn daarna! Liefs Rach
ik lees het ook met tranen in mijn ogen. heel veel sterkte en geniet lekker van deze zwangerschap meid.
Wat een afschuwlijk verhaal. Heel veel sterkte. Ik hoop dat deze zwangerschap goed mag verlopen en je toch een beetje kunt genieten van het onder in je buik. Liefs een juli 2008 mama
hey meid jeetje zeg zal een dubbel gevoel voor je zijn je zoontje verloren en zwanger van de 3e hoop dat je ondanks je verdriet toch ook kan genieten van je zwangerschap groetjes nathalie
ik weet niert wat ik moet zeggen. wat een nachtmerrie moet dat zijn geweest. ik hoop dat je ondanks alle verdriet met goede hoop van je zwangerschap genieten kan. en dat Jayvaro vanuit de hemel goed op zijn broer en brusje past liefs, loopy, mama van Bas*
Jeetje wat een verhaal zeg,pfff.. Ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen met dit grote verlies.. Tevens ook gefeliciteerd met jullie nieuwe zwangerschap,ik weet zeker dat Jayvaro* heel goed op jullie zal letten! Liefs Daisy,mama van Merel*
Lieve Birgitte, Wat een verschrikkelijk verhaal, ik heb er geen woorden voor! Ik hoop dat jullie met veel liefde kunnen terugdenken aan jullie kleine mannetje! Ik wens je een hele fijne, gezonde en gelukkige zwangerschap toe! Liefs Marjolein
Verschrikkelijk verhaal... dit soort dingen grijpen je nog meer aan als je zelf ook een kindje hebt...