He Sassie, Jeetje, wat zwaar voor je! Oh ik het me helemaal voorstellen, als je zelf nog niet goed bent hersteld van je bevalling, maar alles draait gewoon door. Ik was ondanks mijn vele bloedverlies (3,5 liter!) na 4 weken wel weer redelijk op de been, heb veel hulp gehad van mijn familie en man, die zijn echt geweldig geweest, maar ik vond die eerste paar maanden ook zo zwaar! Ik heb trouwens extra ijzerpillen van mijn huisarts gehad, die hebben heel erg geholpen. Het wordt inderdaad makkelijker, en je gaat echt wennen aan je moederrol, maar daar heb je momenteel niet veel aan. Heel goed van je dat je hulp zoekt, zeker als je zelf moet herstellen is het gewoon superzwaar. Veel sterkte en dikke knuffel.
Hier ook gehad. Thijs was 4,5 maand en toen begon het. Een maand later kreeg hij 2 tandjes door. Het leek een paar nachten wat beter te gaan, maar toen begon het weer en werd het erger. Toen hij 8 maanden was, was het ineens over. Er waren net 2 hoektanden doorgekomen. Het is een fase die over gaat. Uiteindelijk ga je al slapend een speen geven en weet je niet meer hoe vaak je eruit bent geweest. Het is zwaar, maar het went. Sorry geen tips voor je!