Mijn zoon tijdens het sinterklaasfeest

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanMJ, 1 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carebear

carebear Niet meer actief

Hij zal overal blij mee zijn.
    Maar hij is nog te klein en veel kados hoeft toch echt niet.
    Is volgens mij meer dat de ouders het leuk vinden haha.
    Een kind is al snel tevreden.
    Maar eerlijk.
    Als je dit altijd doet zoveel kados.
    Dan is het leuke er gauw van af.

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Mijn monsters gingen de echte 'bergen' speelgoed pas waarderen toen ze een jaar of drie waren dus waarschijnlijk wordt het volgend jaar alweer heel anders voor je zoontje. ;)

Maar dan nog zou ik het op maximaal 8 pakjes per kind houden, een kind wat snel overprikkeled is nog minder.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Is jammer idd. Je doet toch je best leuke dingen uit te zoeken.
    Hopelijk vind hij het volgend jaar leuker. Maar denk dat als hij straks de cadeaus uit gepakt heeft hij er wel heel blij mee is. Je zegt al nu speelt hij met de uzzel en brandweer.

Zou idd als jullie het met je vader viert niet meer eigen cadeaus erbij doen. Mocht hij wel nog wel aandacht hebben voor nog een cadeautje dan stiekem die in de zak doen alsnog?

Hier hadden we vorig jaar teveel (we vieren het met de opa's en oma's) en hebben besloten zelf 3 cadeaus aan te schaffen voor de meiden en de opa's en oma's ieder 1 cadeau per kind. Hebben ze 6 cadeau's is meer als genoeg.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nu heb ik nog wel wat dingetjes liggen van broer en zus maar ik heb om deze reden nog nooit een cadeautje gekocht voor mijn jongste.

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Wij hebben inderdaad ook 1 sinterklaas gehad waarbij onze zoon compleet overprikkeld was door de hoeveelheid van cadeau's ( mijn schoonmoeder was flink over boord gegaan en had van alles ingepakt, ook nieuwe sokken en onderbroeken).

Dat was voor ons de reden om er regels aan te verbinden. Nu mag iedereen 1 cadeau geven (dat houdt in 4 cadeautjes per kind). En om mijn schoonmoeder een beetje te remmen mag het cadeau niet duurder zijn dan 25 euro (anders haalt ze rustig het compleet ingerichte winkelcentrum van de playmobil).

We hebben er ook bij gezegd dat we dan liever hebben dat ze zelf met de kinderen ergens eind januari/februari naar de speelgoedwinkel gaat en ze zelf wat laat uitzoeken.

6. carebear

carebear Niet meer actief

Hahaha.
    Ze heeft er zin in.

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hij is er vast ook heel blij.. Maar het duurt gewoon te lang voor die ukken.
    Die willen na 2 kadootjes weer wat anders doen.

Vandaar mijn opmerking mbt steeds 1 kadootje uitpakken.
    Dan is het wel elke keer weer feest.
    Hier begon vorig jaar pas het idee van heel veel kadootjes aantrekkelijk te klinken bij dochterlief. Was ze al 5 :)

Dit jaar... Geen speelgoed op d'r verlanglijstje.
    "dat heb ik al genoeg mam!"
    Maar ze heeft er wel echt heel veel zin in en het schoen zetten wordt ook steeds leuker :)

Vrees alleen voor de hoeveelheid kado's die uitgepakt moeten worden.
    Kreeg net van oma een whatsapp of ze niet nog een jurkje moest kopen voor in de zak. En gezien ze al 2x eerder heeft gewinkeld voor Sinterklaas hou ik m'n hart vast wat ze nu weer allemaal gekocht heeft.

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Om te voorkomen dat er nog meer dingen bij worden gehaald doen we dit topic dicht.

Beheer

Deel Deze Pagina