Hangt er ook vanaf hoeveel voeding je kleintje heeft gehad overdag! Als het genoeg heeft gehad zou ik je kleintje lekker door laten slapen! Wat ik soms ook wel doe is om 23.00/00.00 nog een voeding geven. Dus niet die 4 uur regel! Overdag doe ik dat wel maar voor de nacht vind ik dat wat anders. Ik laat Marin soms ook wel slapen als ze genoeg of net genoeg heeft gehad. En als ze echt honger heeft komt ze om 3 uur nog wel een keertje. Ook Marin drinkt de laatste fles slapende op! Maak haar wel wakker maar valt direct weer in slaap. Ze drinkt de fles dan altijd rustig dus snap niet wat daar gevaarlijk aan is?????? Enige nadeel is dat het boertje dan bijna niet wil komen. Maar ik lees hier dat er word gezegd je kindje die voeding geven! Maar wie zegt dat ze honger heeft? Die fout heb ik ook gemaakt! Dat ik dacht dat ze dan weer honger had omdat ze ook zooo onrustig deed en huilen en niet in slaap te krijgen. Maar als gevolg dat ze opeen gegeven moment niets meer wou drinken!!!!!!!!! Want ze had reflux achteraf!! Ik voedde toen op verzoek, ben ermee gestopt! Ik vind laat iedereen in zijn waarde! Als zij een strakvoedingschema wil toepassen dan moet ze dat doen! Ik doe dat nou ook en het bevalt mij prima! Ik weet dan tenminste dat ze echt zin in voeding heeft!
Dit is precies zoals ik het ook doe, gedaan heb. Huilen is hier oppakken en troosten tot er weer rust is. Voeden altijd op verzoek vanaf het begin. Alleen als A heel weinig heeft gedronken wil ik haar rond half 11 nog wel eens wakker maken, maar verder nooit. Als ze honger heeft komt ze wel.
horselover ts vraagt toch wat de rest van de meiden hier zouden doen!? Nou sommige (het merendeel eigenlijk) voed blijkbaar op verzoek en zegt dat hier ook... lees eigenlijk nergens dat iemand niet in haar waarde gelaten wordt?!