mijn zoon wil graag roze nagellak

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Fietwordtmama, 11 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Volgens mij doen kdv vooral veel dingen die kinderen leuk vinden... en één van die dingen die kinderen (j/m) leuk vinden is...

nageltjes lakken!

2. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hier ook normaal hoor.
    Dochter kwam geregeld met nagellak, een prachtig kapsel en schmink thuis. Vond ze echt superleuk. Maar de jongens werden niet anders behandeld dan de meisjes.

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    als ze thuis zijn mogen ze van mij roze nagellak:D vooral de middelste vind het erg leuk. maar als hij naar school gaat dan maar op de tenen..:D dan zien anderen het niet.

verder doe ik het niet te veel en voed ik ze idd op dat sommige dingen voor meisjes zijn. Hij zegt dan ook dat hij een meisje is als hij wat make up wil klieren of nagellak op wil

voor die ene keer in t jaar mag t van mij. gaat vanzelf over.

4. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    jeetje wt een discussie..

maar mijn zoon zou het wel mogen!
    ik ben voor het stimuleren van het creatieve in een kind en als gekleurde nageltjes daarbij horen, mag dat!
    ik mocht vroeger van mijn moeder ook zelf kiezen hoe ik mn haren had en welke kleren ik aan had en ja, dat waren vaak aparte combi's.. hahaha! maar iedereen accepteerde dat in mijn omgeving dus ben nooit raar aangekeken
    mensen hebben mn moeder er wel eens om gevraagd maar mn moeder vond ook dat ik dat zelf wel kon bepalen
    kleren waren schoon, netjes en geen gaten erin dus de combi maakt dan niet uit! :)
    heerlijk toch, kindjes die zichzelf kunnen/ durven/ mogen zijn!
    ik ben voor!

ohja; ff offtopic;
    roze haarverf is geen echte verf! is niets chemisch aan!
    ik heb zelf jaren roze/ rood/ groen/ blauw haar gehad en ik verfde het met een soort spoeling, blijft 10 wasbeurten ong zitten en is niet chemisch. nou ja, miss wel chemisch maar niet perse schadelijk..

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    We hebben veel meldingen ontvangen over respectloze reacties en groftaalgebruik. Daarom doen we dit topic dicht.

Voor een volgende keer: probeer elkaar niet aan te vallen en respecteer elkaars mening.

Deel Deze Pagina