Dag baby , welkom dreumes !!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Magdalena6, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    Jaja , over 6 dagen wordt Esmee 1 jaar !:D
    ongelofelijk , waar blijft de tijd !
    werd me wel es gezegd , de eerste jaar , gaat heel snel ..
    nou , klopt inderdaad !:(
    febr. 2008 , was ik zoooo blij ... zie je nog staan met mijn zwangerschapstest ! was zwanger !!!!:D
    volop genoten van mijn zwangerschap , bijna geen klachten , maagzuur hooguit ! voelde me een wereldvrouw !:)
    wordt mijn ''kleine'' meid ook nog 3 week eerder geboren ... een top bevalling gehad , poep en een scheet ! binnen een week , helemaal weer fit ! esmee deed het prima !:D
    mag echt niet klagen met alles ! zou ik iedereen willen wensen !;)
    en zo vier je haar eerste verjaardag ! weg baby tijd...................:(
    ook weer een mooie en leuke fase .. beginnen te lopen enzo.. maar het gaat zo snel ! mijn kleine meid wordt grote meid !
    snik snik,..;)

2. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Gaat hard he? Ik vind het nu al zo snel gaan en ze is nog geeneens 1 jaar... Soms wil ik de tijd wel eens stilzetten...

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Krijg tranen in mijn ogen van je bericht....wat heb je het mooi onder woorden gebracht! Hier een meisje van 8 maanden en een beetje en owwww wat wil ik toch graag de tijd even stilzetten!!

4. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

9 jun 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    Volgens mij schelen ze maar 1 dag, maar het klopt precies wat je schrijft! Owoowow, wat gaat het snel, en owowoow wat is ze lief...Fijne verjaardag!

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Pff hou op schei uit. Het gaat allemaal veel te hard. Een jaar geleden had ik een klein meisje in mijn armen, die lekker de hele dag bij me kon liggen en waar ik heerlijk mee kon knuffelen, een meisje die nog zoooooo afhankelijk was van papa en mama.
    En nu... Nu hebben we een ondernemende dreumes die rond de tafel/bank loopt, de hele kamer doorkruipt, en niet meer lekker wil knuffelen :( en een heerlijk eigen willetje heeft en dat af en toe ook duidelijk laat merken haha.
    Maaaarrr, ik vind het steeds leuker en leuker worden. Elke dag geniet ik meer en meer van haar. Ik vind het prachtig om te zien hoe ze alles zelf ontdekt en hoe ze zich ontwikkeld.

6. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Oh wat voel ik met je mee! Ik herken ieder woord die je zegt! Pffff.....wordt echt tè emo als ik er te lang bij stil sta. Maar wat Marijke zegt is ook weer zo, het wordt steeds zoveel leuker en gezelliger! Bijvoorbeeld vanavond sprong m'n mannetje zo van achteren tegen me op en sloeg z'n armpjes om mijn nek. Op dat soort momenten gonst er een golf van verliefdheid door heel mijn lijf en oh wat voelt dat heerlijk!

Maar afscheid nemen van de babytijd, ik vind het pittig! Het idee dat dìe tijd met hem in iedergeval niet meer terugkomt, een tijd waar ik al die tijd naar heb uitgekeken, is ook zo, zonder pardon inene alweer voorbij.....

Fijne 1ste verjaardag! Geniet ervan!

7. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Krijg er kippenvel van....ook onze kleine meid word volgende week 1. Eerst een miskraam gehad, daarna twee dagen voor carnaval ontdekt dat ik zwanger was. Veel moe in de zwangerschap, maar verder niks. Een bevalling van 46 uur, maar die was ik eigenlijk ook zo weer vergeten. En nu wordt de kleine meid 1!!! Hiep hiep hiep......HOERA!!

8. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    * zucht * nog 4 dagen....

9. shenoby

shenoby Niet meer actief

oh wat komt me dit bekend voor.
    ik had dit gevoel al toen mijn dochter 4,5 maanden werd.
    de reiswieg van de kinderwagen ging eraf.
    de wieg kwam op zolder.
    en mama zat te huilen op de bank. want ze was al weer 'groot"
    ik haar boekje heb ik een gedichtje geschreven.

soms wou ik dat heel even,
    de tijd kon blijven staan.
    dat ik nog even kon genieten,
    voordat de maanden verder gaan.
    mijn lieve kleine meisje..
    je word al zo ontzettend groot.
    nog eventjes... krijg je tanden, eet je brood.
    om nog maar te zwijgen van leren kruipen,leren staan.
    och kon toch maar heel even de tijd stil blijven staan,

ik heb elke dag nog optimaal genoten toen ze net geboren was
    zat ik soms 2 uur gewoon op stoel naast de wieg alleen maar te kijken. ik zou niet weten hoe ik nog meer had moeten genieten,de tijd nog meer had kunnen koesteren.
    en toch heb ik soms het idee dat ik niet genoeg heb genoten.

Deel Deze Pagina