misschien een heeel erg domme vraag maar stel m toch .. Ik koop altijd mn broeken bij Miss etam , weet ik zeker dat ze passen ivm mijn korte beentjes nu ben ik op internet aan t kijken naar positiebroeken . mama licious heeft dus andere maten hoe weet ik nou offie past mn bolle kont heeft maat 44 nodig
toch gaan passen in de winkel! flauw he? Ik vind het altijd moeilijk inschatten, weet wel dat de broeken van mamalicious bij mij te kort waren, gelukkig was het zomer dus viel het niet zo op met slippers eronder
Mamalicious valt idd niet heel groot, miss etam juist weer wel, dus zou sowieso een maatje groter bestellen dan je normaal koopt.
ja ik ga morgen wel gewoon naar miss etam weet ik tenminste dat t goed zit alleen wel jammer dat ze positiebroeken niet in verschillende lengte maten hebben of kijk ik niet goed ?
je kan broeken heel eenvoudig zelf korter maken. Zo hoef je voor de lengte in ieder geval niet naar een bepaald merk te kijken.
haha ja das waar ik kan veel op de naaimachine maar heb gene idee hoe ik dat moet doen , vind t niet zo'n mooi gezicht n zelf aaangepaste broekspijp .... ja ben n beetje gek ik weet t
nee joh, kan ook zonder naaimachine! Is 10 minuutjes werk, en je ziet echt geen verschil (oke, misschien moet je 1 oude broek proberen, maar dan is het echt makkelijk). Gewoon zoom losmaken, opnieuw dubbelslaan en weer stikken met naald en draad.