Zoals ik al schreef, zout onder het bed, zelf reinigen en wat ook wel wil helpen, zeggen ze is een tijgeroog (steentje) bij voor en achterdeur. Bij mij zaten die altijd in de gordijnrail, maar vlogen ze er net zo hard weer uit. Bij mij werkte dat dus niet :x
Witte salie kopen om zelf te branden. Langs alle muren in elke kamer lopen en bij ieder raam een schaaltje neerzetten met een stukje witte salie. Bij iedere muur iets hardop herhalen als "ga naar het licht en verlaat dit huis, jullie zijn niet welkom" Zout heb ik indd ook gehoord, dit zou je ook nog voor het raam kunnen leggen in een lijntje ofzo dacht ik, misschien ff googlen EN zsm dus een nieuw medium aan de haak slaan
Ik doe het altijd op een iets andere manier Ik pak altijd de hoeken, en begin met de verste hoek in het huis vanaf de voordeur, zo ga ik door tot ik aan de voordeur ben. Vergeet ook niet de ingebouwde kasten, zoals bijv de meterkast ! Zout langs het raam, lijkt mij persoonlijk beetje rommelig worden hahahha, maar goed als het werkt
Blijft iedereen dan ook weg of kunnen nieuwe geesten dan toch nog komen en moet je de reiniging dus blijven herhalen? Ik heb altijd begrepen dat je niet zelf moet reinigen, maar het laten doen. Ik heb bij Quinten op de kamer wel een stukje bergkristal gelegd en hij zei uit zichzelf, wat is dat voor steentje mama, moet die mij beschermen?
Nee je moet blijven herhalen aangezien witte salie maar tijdelijk helpt, ongeveer 1 mnd, dus als je er last van blijft houden, geregeld een reiniging doen. Dan zijn ze allemaal weg. En nee, je hoeft het niet te laten doen, je kunt dat in principe best zelf, het is onzin om daar speciaal iemand voor te laten komen. Waar je alleen rekening mee moet houden is dat er op het moment dat je een reiniging doet er wat dingen zouden kunnen gebeuren, zoals voorwerpen die bijv gaan bewegen etc, maar dit gebeurd niet zo vaak. Dit is de reden dat mensen het laten doen, ipv zelf, vanwege dat ze het eng vinden. Het is dus belangrijjk dat je laat merken dat je niet angstig bent op het moment van reiniging. Overigens deed ik het altijd alleen, dus geen kinderen in huis etc en kregen mijn huisdieren ook een witte salierooklaag over hun heen
O ga alsjeblieft niet zelf reinigen, je kan de salie zien als een hulpmiddel maar de persoon zelf is diegene die erbij moet helpen dat de entiteiten weg gaan. Aangezien je er zelf niet voor open staat ze te willen en te kunnen helpen niet doen. Je kan het hierdoor eigenlijk erger maken Ik raad je aan iemand te zoeken die het voor je kan doen.
Zout is trouwens meer ervoor negatieve buiten de deur te houden, je kan dit in een lijntje voor de deur leggen maar je kan ook een schaaltje onder zijn bedje zetten.
Wij hebben het huis op afstand laten reinigen van de negatieve energieën die erin zaten. Vervolgens heb ik zelf, ter ondersteuning,salie gebrand in huis. Mijn dochter van 1,5 ziet ook dingen in huis, oa een opa van ons. Soms roept ze ineens opa! Ik zeg dan zwaai maar naar opa, dit doet ze, ze lacht en gaat verder.
@siepie, door wie heb jij het op afstand laten reinigen? Mijn man is laten we zeggen nogal sceptisch hierin en wil niet zomaar allerlei mensen in huis helaas.
Toevallig... Mijn dochter ziet vanaf dat ze kan praten ook overal poezen in huis, meestal op het plafond.. Dus lees ik even mee
Ik geloof hier wel in en ik ben bij een paragnost geweest en weet sindsdien dat ons opa bij mij op de slaapkamer zit. Ik was doodsbang durfde snachts niet te plassen en lag van angst onder mijn man. Hihi Heb afspraak gemaakt en die vrouw vertelde mij dingen waar mijn mond van open viel. En toen wist ik het ! Opa ... Sindsdien ben ik niet meer bang. Heb geprobeerd contact te maken maar dat kan ik niet. Laat je huis reinigen of ga naar een paragnost. Zou vervelend zijn als je familie uit je huis laat zetten