Wie o wie kan mij helpen met mijn stage opdracht (HBO-V)

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 27 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Haai haai

ik ben bezig met mijn stage HBO-V. Echt vreselijk leuk, alleen ontzettend moeilijk met 2 kinderen. De dagen dat mijn kinderen er niet zijn loop ik stage. En op zaterdag werkt mijn vriend. Dus ik heb erg weinig tijd om goed aan mijn verslagen te zitten. S avonds ben ik gewoon dood moe en val ik in slaap achter mijn laptop haha...

Naja verder gaat het dus heel erg goed op mijn stage. Ik moet alleen nu een verpleegplan maken. Anamnese volgens Gordon oid (mag ook wat anders zijn) En dan de NANDA classificatie daarop toe passen en vervolgens uit werken met het VAKK model.

Nu heb ik er al UREN aan gezeten, maar ik krijg gewoon geen begin.

De begeleiding op school is minimaal en op mien stage werken ze niet met dergelijke modellen en weten ze er vrij weinig af. Erg lastig dus.

Ik hoop dus dat iemand dit hier als muziek in de oren klinkt en mij wil helpen ermee.

Wij hebben een speelgoed winkel dus ik kan het in ruil voor iets leuks voor de kleine doen :D

Ik hoop dat iemand mij uit de brand /stress kan helpen

Liefs van een gestreste muis .... :):):)

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hoi, ik heb die opdrachten ook gemaakt maar dat is zo'n 18 jaar geleden :$ dus niet echt meer van deze tijd en ik heb ook veel weggegooid (een tijd geleden onze zolder opgeruimd). Kun je via google niks vinden?
    VAKK zegt mij niks, Nanda en Gordon wel nog vaag...

3. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Op wat voor situatie moet het verpleegplan? Heb je een casus?

4. muis26

muis26 Fanatiek lid

Ja ik moet eigenlijk een opname gesprek doen. Maar dat is nu heel lastig bij de thuiszorg waar ik werk ivm met opname stop die is geweest, en ik loop maar 3 dagen stage.

Dus ik heb nu een client genomen die ik veel verzorg. Daar heb ik het zorgplan van die anonimiseer ik en daar wil ik dus mbv GORDON de anamnese doen en dan die NANDA en VAKK.....

:)

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Nanda en Vakk zegt me zo ook niks wil wel googlen en dan meedenken.
    Maar heb je wel de casus? want als ik niet weet hoe en wat kan ik niks.
    je mag me pb en ik wil best meehelpen..

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    Pb maar. Ik ben wijkverpleegkundige in de thuiszorg en 5 jaar geleden afgestudeerd aan de hbo-v.
    Dus als je nog hulp wilt;)

Deel Deze Pagina