Kids profi portrait

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Samantha1979, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samantha1979

4 okt 2009
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ong 2 wk terug van mijn kleine meid bij AH foto's laten maken door kids profi portrait. Mijn zoontje van 2,5 wou helaas niet op de foto, dus alleen de kleinste van 9 maanden.
    Nu kan ik ze morgen afhalen, en het hele pakket kost 99 euro. Erg veel geld vind ik. Dan kan je er ook nog canvasdoeken bij kopen, nog meer geld.
    Nu staat er op het afhaalbewijs, dat je als je die dag niet kan ophalen, de foto's ook kan laten versturen. Dan moet je een briefje sturen, met een gefrankeerde envelop aan jezelf erbij.
    Nu vraag ik me af, hoe zit dat dan? Sturen ze dan alles op ofzo, en kan je dan terug sturen wat je niet wilt?
    Want dan haal ik alles door de scanner en stuur ze terug? Of moet je ze dan verplicht kopen? Iemand wel eens gedaan? Kan het op hun site niet vinden.

2. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    Ik heb 5 maanden geleden ook foto's bij de AH laten maken bij hun. Inderdaad erg duur!!! Er stonden ouders voor mij die inderdaad het hele setje (inclusief canvas!!!) namen, zij moesten even €259 aftikken....

Mijn dochter was slapende toen ik aan de beurt was.....ze hebben toen eerst foto's op haar buik genomen tot ze wakker werd....en ze HAAT de buikligging! De slaapfoto's zijn erg mooi geworden....de foto's erna vond ik erg ge-foto-shopt.....ze had een kunstmatige lach, die ik haar niet heb zien doen, en wij als ouders zien ook dat het absoluut niet haar lach is! Neemt niet weg dat de foto's toch leuk zijn geworden, maar het is niet onze Mara....

Ik heb op dat moment ter plekke besloten de gratis foto en nog twee medium foto's te nemen. Achteraf kon ik nabestellen met de kaart die je daar krijgt. Ik weet dus niet hoe het gaat als je niet op de ophaaldag komt.....Op de kaart die ik namelijk kreeg stond een speciaal wachtwoord dat ik nodig had om foto's bij te bestellen. Die code stond niet op het afhaalbewijs.....

Ik heb veel geleerd van deze ervaring, ten eerste neem ik nooooooit meer de dure foto's maar alleen nog maar de 10 x 15 afdrukken van de foto's die ik mooi vind.

Het bleek namelijk dat inscannen en uitvergroten prima gaat! Trouwens de betere fotospeciaalzaak kan ook hele mooie uitvergotingen maken van een klein formaat, en ook canvasdoeken voor ruim de helft minder dan dat zij ervoor vragen!

Dus.....ze maken mooi foto's die je thuis toch echt niet zo gemaakt krijgt.....maar ze zijn voor mij te duur! En dat terwijl je dus zelf heel goedkoop zelf de foto's kunt vergroten of een speciaal tintje kunt geven (sepia, zwart-wit, mooi kader eromheen, enz....)

3. Samantha1979

4 okt 2009
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd, de foto's zijn vaak gemaakt he.
    Bij mijn zoon heb ik 1 keer foto's laten maken bij bell photo. Heb toen de pasfoto's, 2 25 bij 25 foto's en een grotere gekocht. Heb toen thuis alles gefotografeerd (had nog geen scanner) en die foto's zelfs nog 1tje van op doek laten drukken, zag er super uit!
    Dus wie weet doe ik dat wel ja. vind het trouwens ook zo jammer, als je de hele serie koopt, dat je dus tig foto's hebt met allemaal dezelfde kleding aan.

4. Samantha1979

4 okt 2009
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb ze net opgehaald. heb me aardig ingehouden, ze stond er ook niet zo geweldig op.
    heb de gratis foto, de pasfoto's en 1 grote foto. totaal 25 euro.
    alleen nu log ik in op hun site, en wil die foto's die daar staan opslaan, maar rechtermuis knop lukt niet, iemand tips?

5. adi

adi Niet meer actief

Dan is het waarschijnlijk afgeschermd, anders zou iedereen de foto's downloaden ;)

6. Samantha1979

4 okt 2009
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd, jammer zeg, maar wel logisch.
    Ach, zo mooi stond ze op de meesten niet. Kind lacht zich thuis een breuk om alles, maar die fotograve was zo overdreven aan het doen dat ze alleen maar verbaasd keek.

7. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb twee keer zo een reportage laten maken en moet zeggen dat ik mij maar moeilijk kon inhouden met het kopen van de foto's.
    Bij ons waren ze niet gemaakt ofzo en ik ben er wel super blij mee, maar kan mij goed voorstellen dat iedereen het duur vind.
    Het is namelijk ook erg prijzig, niet zo duur als hier gezegd wordt, maar rond de 120 was ik wel kwijt met grote foto van canvas.
    De eerste keer had ik wel de hele serie genomen, de tweede keer echt niet.

8. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook afgelopen woensdag foto's opgehaald. Belachelijk duur allemaal. Nu scheelt het dat zoon er niet super op stond. Komt ook omdat wij niet zo van kindjes in mandjes houden, hahaha.

Wij hebben nu de 'gratis' foto en 2x 13x18 besteld (voor de oma's). Dat waren ook de enige échte leuke foto's, vond de rest erg tegenvallen. Meer dan dit waren we toch al niet van plan te bestellen, dus dat scheelt.

Samantha: ik denk dat als je niet naar de ophaaldag was gegaan, je een code via de post opgestuurd zou hebben gekregen, zodat je je foto's op internet kon zien en uitzoeken. Tenminste, dat lijkt me het meest logisch.

9. p1982

p1982 Niet meer actief

we konden vorig jaar ook niet ophalen en toen moesten we een kaartje invullen met postzegels erop plakken
    kregen dan een papier thuis waar de fotos heel klein op stonden en dan de maten erbij helaas dus geen code

Deel Deze Pagina