Hallo allemaal. Zaterdag hebben we een feestje met een lopend buffet en dat begint al om 18 uur. Onze kleine meid is het gewend om rond die tijd met ons de warme hap te eten. Nu twijfel ik enorm over wat ik nu het beste kan doen: -Thuis haar eerst een potje geven en dan met een volle maag in de auto. -Potje meenemen en daar vragen of ze het op willen warmen. -Mee laten eten van het buffet nou ja een stokbroodje met wat vis of vleessalade. Wat zullen jullie doen in deze situatie en mag ze uberhaupt wel iets van salade?
ik zou een potje meenemen en dat daar geven. Ze kan altijd nog een broodje mee pikken ofzo. Maar dan ben je iig zeker dat ze goed gegeten heeft en je hoeft niet moeilijk te doen. Van buffet zelf heeft mn dochter nooit veel gegeten. Onder die salades enz vond ik teveel saus zitten. Vis enz puur at ze niet en warm vlees was nog te grof dus lekker een potje
Ik zou een potje meenemen en daar opwarmen. Kan ze daar altijd nog iets van stukjes stokbrood eten ofzo.
Ik zou thuis een potje geven, en haar daar wat extra's laten snoepen. Dan hoef je met haar potje niet moeilijk te doen, en ontwijk je de kans dat ze niet eet vanwege al de drukte.. En dan daar een stokbroodje inderdaad. En wat andere dingetjes proeven, alleen een beetje opletten met de zoute dingen..
Bedankt voor jullie reacties. We hoeven niet bang te zijn dat ze niet zal eten ivm de drukte want onze kleine veelvraat eet dan toch wel. Het punt is dat ze kan blijven eten. Als ik ze thuis een potje geef dan eet ze op het feest ook weer een bordje van het buffet leeg. Ik denk dus dat we gewoon een potje maar meenemen,dat aan haar geven en mocht ze later nog zin in iets hebben dan eet ze maar een stokbroodje of zo.