Mijn zoontje is 27 maanden oud een juniorbed of normaal eenpersoonsbed kopen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sunshine28, 25 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier gekozen voor een peuterbedje. Gekocht van MP. HIervoor gekozen omdat het knusser is en omdat onze jongste straks er ook in kan liggen...wij vonden het wel de moeite waard.
    Finn ligt hier vanaf dat hij 28mnd was in, en ging gelijk supergoed.

2. sunshine28

2 jan 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een juniorbed tweedehands gekocht, bij prenatal is hetzelfde jonuirbed merk bopita voor 280,- euro.

Ik heb tweedehands voor 70 euro gekocht en matras heb ik nieuw gekocht.

Mijn zoontje heeft eerst gehuilt wilde niet liggen want hij was in een andere kamer bed is vreemd het heeft mij half uur geduurd voordat hij ging liggen, en is eerste nacht eruit gevallen ik had al voorbereid heb matras er langs gezet zodat hij zacht op de grond viel.

Tweede dag is hij er niet eruit gevallen heeft weer een beetje gehuilt maar minder gelukkig en het ging prima. en heb ook veel ruimte over.

3. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Mijn zoontje ligt sinds een aantal weken in een peuterbed van de ikea. Met aan 1 kant een rekje want de andere kant staat tegen de muur aan. Hij heeft nu al een hoop ruimte over kwa lengte, laat staan als ik hem gelijk in een groot bed zou laten slapen....
    Kunnen we alvast gaan sparen voor een 1 persoonsbed tegen die tijd, maar dat duurt nog wel even.

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Mijn zoon was 15 maanden toen hij naar een 1 persoonsbed ging hij ging er beter door slapen omdat hij juist die vrijheid in zijn bed zo fijn vind

Onze dochter slaapt sinds een week in een groot bed ook zij slaapt nu een stuk beter en zij is nu 19 maanden

5. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Peuterbedje! Zo schattig!

Deel Deze Pagina