Ik word over 3 weken 30 en dan wil ik wat leuks doen met het gezin. Ik zei tegen mijn man dat ik naar de efteling wilde... maar hij vindt onze dochter (die wordt 3 in juni) te jong... Hij zegt dat ze er niks aan heeft... Wat vinden jullie?
tuurlijk wel, helemaal geweldig juist, buiten de achtbanen kunnen ze overal in, zelfs de piranja en de bobslee. Wij zijn vanaf ze 8 maanden is zeker 1 keer per jaar geweest en ze vind het fantastisch.
Gaan! Er zijn genoeg dingen, die ze leuk zal vinden. Gewoon beginnen in het sprookjesbos. Verhaaltje luisteren bij de Sprookjesboom. Carnavalfestival, Droomvlucht, oude auto's en de ouderwetse attracties zijn allemaal leuk hoor.
Juist wel gaan! Mijn zoontje is net 1 jaar,en wij hebben een abonnement.Zelfs hij vind het geweldig dus ik denk dat jullie dochtertje het zeker leuk zal gaan vinden!
Zelf zou ik eerder naar het Sprookjeswonderland in Enkhuizen gaan. Is voor kids ontzettend leuk! Voor ouders heb je er niet echt attracties, dus als je dat ook echt wilt is het niets, maar ik zou zelf enorm genieten van hun plezier hihi en dan dus een topdag hebben. Edit: hier zou ook het kostenplaatje meewegen, dus vandaar de eerdere keuze voor iets als Sprookjeswonderland. En dan als ze groter zouden zijn zeker een keer naar de Efteling
Je man heeft het echt bij het verkeerde eind. Laat hem hier maar eens al die efteling topics teruglezen. (heb er zelf ook ooit eentje geopend). Wij zijn er geweest toen Sven iets van 14 maanden was en toen was het al leuk voor hem. En afgelopen oud en nieuw hebben we er zelfs een huisje gehuurd. Hij heeft de tijd van zn leven gehad.
Ja, is echt leuk hoor! Wij zijn vorig jaar 3 dagen geweest en laatst ook een lang weekend (ook met mijn verjaardag) en vorig jaar vonden ze het geweldig en dit jaar ook. Er zijn meer dan genoeg attracties voor die leeftijd. Als je op een doordeweekse dag gaat, is het helemaal fijn, nergens wachtrijen, je kunt alles op je gemak doen.
Ik zeg ook, gaan! Hier hebben ze het altijd leuk gevonden. Madelief heeft het nu nog steeds over de Efteling em we zijn eind januari geweest. Eind mei wordt ze 3, dus ze was echt niet te klein hiervoor!
Damiën zeurt sinds onze laatste keer minstens 2 keer per week om de Efteling.. Je man heeft het dus inderdaad helemaal fout! Is juist geweldig voor die kleintjes (en voor papa en mama ook )
We zijn al een aantal keer met ons dochtertje geweest. Ze vindt het er echt geweldig. Als het aan haar lag gingen we er elke week naar toe. Als je man bedoelt dat ze op die leeftijd, eenvoudigere (goedkopere) parkjes/speeltuinen ook erg leuk vinden heeft hij gelijk. Maar als hij bedoelt dat het niet leuk voor haar zou zijn geef ik hem geen gelijk, het is juist hartstikke leuk.
Ja, hartstikke leuk! Wij zijn inmiddels al een paar keer naar de Efteling geweest met onze dochter en ze vindt het fantastisch. De eerste keer was ze 2 en een half. En ja, ook voor kindjes van die leeftijd is het leuk.
ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest.. Onze dochter gaat vanaf 18 maanden regelmatig met opa en oma mee (die hebben een abonnement) . Het zal érg tegenvallen als ze straks 4 is en niet meer kan. Misschien dat we haar ook een abonnement geven, maar dat moeten we nog even bekijken.
Gaan! Wij zijn in januari geweest en mannetje heeft het er nog steeds over en neuriet regelmatig het liedje van carnaval festival. Het was een groot succes! Hoewel ze niet overal in kunnen is er zoveel indrukwekkends te zien en als je op een rustige dag gaat kun je achter elkaar in de attracties waar ze wel in mag.
Hier dan een andere ervaring... alhoewel onze dochter nog een stuk jonger is. We konden goedkope kaartjes krijgen dus zijn pas geweest. Eerst in droomvlucht... ze heeft heel de Efteling bij elkaar gegild... Doodeng vond ze het..... het land van Laaf vond ze ook niets... De draaimolen zorgde voor nog een hysterische aanval.. Carnival- festival vond ze wel OK, maar ook niet echt leuk. Het sprookjesbos daarentegen wel.. Dat was helemaal super. Maar goed wat ik al zei; mijn dochtertje is een stuk jonger. Wij hebben besloten op zijn vroegst over een jaar nog eens terug te gaan, maar zeker niet eerder.
Ik denk dat je het sprookjesbos moet bezoeken en niet de grote attracties. Laat je dochter lekker bij roodkapje kijken, papier in holle bolle gijs stoppen en naar de paddestoelen kijken. als voorbereiding kun je een sprookjesboek lenen bij de bieb. Ik denk dat jouw man de efteling kent van de grotere atracties. In dat geval heeft hij gelijk. Als je het sprookjesbos bezoekt is het wel leuk. Ik wacht nog even tot het mooi weer is. Je bent toch de hele dag buiten
Ik zeg ook ´gewoon doen´, mijn jongste kijkt heel vaak de Efteling DVD. Ze is er helemaal weg van. Wij gaan jaarlijks naar de Efteling. Veel plezier!
Doen! genoeg leuks voor hele kleine kinderen daar hoor. Wij hebben onze zoon altijd meegenomen in Fata Morgana bootjes, de gondoletta bootjes,Carnaval Festival en Droomvlucht. En uiteraard is het hele Sprookjesbos schitterend voor iedere leeftijd en de speeltuintjes her en der
Haha hier nog zo'n man, maar die verzint het excuus omdat ie zelf niet wil. Deze zomer gaan we toch echt. Dan is ze 3 en heeft ie geen excuus meer om niet te gaan.
wij zijn afgelopen zondag ook geweest met onze dochter van bijna 2. ze vond het helemaal geweldig. je kan in heel veel dingen zoals droomvlucht, carnaval festivla, de doolhof, sprookjesbos, de olttimers en ga zo maar door. dus echt gewoon doen!!! het is alleen al leuk om te zien hoe je zoon of dochter het zo leuk heeft op zo'n dag.
Onze dochter ging al mee toen ze net 3 maanden was Toen had ze er uiteraard nog helemaal niets aan hoor en gingen we ook echt voor onszelf (met de hele familie), maar een jaartje later kreeg ze er wel wat meer van mee natuurlijk en kon ze ook mee in de droomvlucht, carnaval festival, sprookjesbos, etc. Ze vindt het er echt geweldig en gaat er net zo graag heen als papa & mama Ze moet nog 4 worden, maar denk dat ze er al zeker 7 of 8x geweest is (wat dat betreft komt de jongste er bekaaid vanaf, die is er "pas" 2x geweest, omdat we de laatste 2 jaar niet meer naar de winterefteling zijn gegaan ). Ze weet ook precies waar we het over hebben als we het over de Efteling hebben, ook al is het inmiddels alweer 8 maanden geleden dat we er voor het laatst geweest zijn.