zwanger na vroege miskraam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bakkertje28, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bakkertje28

Bakkertje28 Nieuw lid

15 jan 2008
    4
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ik zit al een aantal dagen met een probleem.
    Ik heb 26 februari een mk gehad, was toen 5,5 week, dus nog vroeg. Uiteraard enorm balen :( . Mijn cyclus was daarvoor altij heel regelmatig, 25-26 dagen. Meestal 13 tot 14 dagen voor mijn ongesteldheid mijn eisprong. Die kan ik altijd heel goed voelen.
    Na de mk hield het bloeden met 5 dagen op. Zondag 9 maart heb ik wel weer een eisprong gehad. 21 of 22 maart zou ik weer ongesteld worden. Werd ik niet, dus een test gedaan op zaterdag. Licht positief maar duidelijk positief. De maandag erna voor de zekerheid ook getetst. Hetzelfde; licht, maar positief. Maar kan dit nog oud hormoon zijn van de mk? De ene vk zegt dat dat met 9 tot 10 dagen uit je lijf is, de andere vk zegt dat dat nog wel weken in je lichaam kan zitten. Word ik niet veel wijzer van dus. Wat is het nu? en ik lees soms ook dat als je nog hcg in je lichaam hebt; je geen eisprong kan hebben? Die heb ik toch echt wel gehad.
    Maar inmiddels zit ik op 20 dagen na mijn ei (dag 32 na mijn mk) en ben nog steeds niet ongesteld. Heb wel sinds drie dagen heel ieniemienie beetje bruinige afscheiding af en toe (oud bloed?).
    Als ik op internet zoek over testen na een mk of innesetlingsbloed word ik niet veel wijzer.

Ik kan wel over anderhalve week een echo krijgen zegt de vk. Maar ik wordt al een week gek ervan, ik wil zo graag weten of ik nu wel of niet zwanger ben :( Wie herkent dit verhaal of kan mij helpen? liefs van mij

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ten eerste sterkte!

Na een miskraam kan het zo z ijn dat het hcg nog in je lichaam zit een aantal weken erna!
    Maar over het algemeen gaat het er wel snel uit!
    En als jij een eisprong hebt gevoeld moet het hcg wel uit je lichaam zijn!
    Zolang je hcg in je bloed hebt, kan je geen eisprong krijgen!

Dus een voorzichtige felicitatie!

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik heb zelf een mk gehad met 5 wkn en toen heb ik na 10 dagen weer een zw.sch. test gedaan om te kijken of het hcg weg was. Die test was negatief. Bij jou zal dat vast niet veel anders zijn.

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Bij iedereen is dit anders en hoe weet je zeker dat je een ei heb gehad
    wat ik zou doen is een bloedtest daaraan kunnen ze wel zien of het een nieuwe zwangerschap is of nog van je mk

5. Bakkertje28

Bakkertje28 Nieuw lid

15 jan 2008
    4
    0
    0
    Hoi, dank je wel voor jullie reacties. Heb vanavond nog maar eens een test gedaan om te kijken of het streepje sterker of zwakker is geworden. Er was bijna geen streepje meer te zien :cry:
    Ik denk dus dat de kans bijna 0 is dat ik zwanger ben... Ben wel even verdrietig. Ik doe over paar daagjes nog wel een test om te kijken of het nu helemaal weg is. En hopelijk word ik maar gauw ongesteld. Vind t zo raar dat dat ook maar niet op gang komt... 't Is wel om gek van te worden af en toe... :(

Deel Deze Pagina