Hallo allemaal, Ik ben vandaag 5 weken en een dag zwanger. nu voel ik me dag in dag uit ook erg misselijk. totaal geen eetlust maar wel rommelende darmen, is dat normaal? Ook heb ik het idee dat mijn buikje ietsje dikker is geworden al ( viel me laatst op in de douche) Kan dat al of is dat nog te vroeg? Zijn er bepaalde dingen waar je op moet letten of rekening mee moet houden? Ik slik wel de kauw tabletten van zwanger plus
Gefeliciteerd! Iedereen heeft andere kwaaltjes, misselijkheid komt bij veel vrouwen voor net zoals vermoeidheid, pijnlijke borsten etc. Niet iedereen heeft dezelfde kwaaltjes dus focus daar niet teveel op. Ik het begin zetten je darmen uit door de hormonen. Na een aantal weken slinkt dit weer en krijg je een babybuik. Nu zit je kindje tot pak en beet 12 weken achter je schaambot. Neem foliumzuur (als dat al niet in de tabletten zit) eet kleinere maaltijden tegen de misselijkheid en probeer goed te drinken. Sommige dingen mag je niet eten. Kijk op de site van het voedingscentrum wat je niet mag. En voor de rest genieten 😊 succes
Oké bedankt voor je reactie, daar zit ook foliumzuur in en alle vitamines die je nodig hebt in je zwangerschap zowel voor jezelf als. Voor de baby. Ik ga er lekker van genieten en kijk nu al uit naar de eerste afspraak bij de vk