Mijn zoontje is opgestaan met gekke vlekken. Zie foto.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door KellD, 3 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Hi meiden!

    De arts in kwestie belden helaas wat laat op. Ze zien in de foto's dat het galbulten/netelroos is. Een reactie ergens op. Zolang m'n zoontje geen koorts krijgt of niet zich zelf word. Moest hij gezien worden. Maar ze verwacht dat het ook weer weg zal trekken.

    Het kan een reactie zijn op een middel in de luier. Dus voor de zekerheid andere luiers gekocht. Voor nu is het afwachten , en kijken of het weg trekt.

    P.s. de link met de oren was omdat dat soort plekken ontstaan als er een infectie binnen in het lichaam optreed. Dus zowel oorontsteking. Maar gelukkig is dat niet ter sprake.

    Bedankt voor het mee denken en de tips! Voor nu mogen we er evt sudocreme opsmeren en het liefst laten luchten. En een lauw/warme douche. Maar m'n zoontje lijkt er amper last van te hebben. Dus dat is erg positief
     
    Muisje2016 vindt dit leuk.
  2. Pomm

    Pomm Fanatiek lid

    23 nov 2010
    4.544
    114
    63
    Mijn zoontje heeft ze een paar jaar geleden ook gehad, zo heftig als het opkwam, zo snel ging het ook weer weg. Daarna nooit meer gehad. Oorzaak niet kunnen vinden.
    Hopelijk trekt het snel weg.
     
    KellD vindt dit leuk.
  3. zara1983

    zara1983 Fanatiek lid

    1 nov 2013
    1.160
    477
    83
    NULL
    Ik lees net ergens anders dat veel kinderen ineens rode vlekken krijgen van de action Billendoekjes (teddy).alsof er ineens iets aan veranderd is.
    Weet niet of je deze gebruikt?
     
  4. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.907
    15.214
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Het ziet er inderdaad uit als een contactallergie, eczeem.
    Ik hoop dat het snel beter zal worden. Ziet er grillig uit.
     
  5. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Hoe is het verder gegaan?
     

Deel Deze Pagina